Το βρετανικό δίκτυο BBC σε συνεργασία με τη startup εταιρεία CrowdEmotion δοκιμάζει ένα νέο τρόπο ανάλυσης των συναισθηματικών αντιδράσεων των τηλεθεατών, όταν παρακολουθούν συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα.
Το βρετανικό δίκτυο BBC σε συνεργασία με τη startup εταιρεία CrowdEmotion δοκιμάζει ένα νέο τρόπο ανάλυσης των συναισθηματικών αντιδράσεων των τηλεθεατών, όταν παρακολουθούν συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα.
Σύμφωνα με την Telegraph, η τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την CrowdEmotion χρησιμοποιεί web κάμερες για την καταγραφή συναισθημάτων, εκφράσεων και αντιδράσεων από τους τηλεθεατές.
Η δοκιμή του προγράμματος έχει ήδη ξεκινήσει με 200 συμμετέχοντες από τη Βρετανία, με τα αντικείμενα μέτρησης να περιλαμβάνουν την ευτυχία, την έκπληξη, τον θυμό, τον φόβο, την αηδία και τη θλίψη, κατά τη διάρκεια δύο συγκεκριμένων τηλεοπτικών εκπομπών: του Sherlock και του Top Gear.
Η CrowdEmotion θα αναλαμβάνει να καταγράφει και να προσδιορίζει ποσοτικά το συναισθηματικό «δέσιμο» των τηλεθεατών με ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα με μία προσέγγιση που άπτεται την νεύρο-επιστήμης. Μέσω της έρευνας θα μπορέσει να διαπιστωθεί η ποιότητα ενός προγράμματος και ενδεχομένως να αφαιρεθούν στοιχεία που δεν θα ενδιαφέρουν ή δεν θα συγκινούν το κοινό.
Η δοκιμή στη Βρετανία είναι το πρώτο βήμα ενός ευρύτερου προγράμματος. Σε δεύτερη φάση θα ακολουθήσουν ανάλογες δοκιμές σε Ρωσία και Αυστραλία για να ακολουθήσει σε τρίτη φάση η επέκταση σε έξι ακόμη διεθνείς αγορές.