Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες του Ίντερνετ χρησιμοποιούν φορητές συσκευές, αυξάνεται κατακόρυφα η χρήση εφαρμογών, καθώς είναι πάρα πολλοί αυτοί οι οποίοι προτιμούν την πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω πιο «περιορισμένων», αλλά πιο πρακτικών διόδων/ «πακέτων», τα οποία δεν είναι ανοικτά σε links ή «ορατά» σε μηχανές αναζήτησης.
Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες του Ίντερνετ χρησιμοποιούν φορητές συσκευές, αυξάνεται κατακόρυφα η χρήση εφαρμογών, καθώς είναι πάρα πολλοί αυτοί οι οποίοι προτιμούν την πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω πιο «περιορισμένων», αλλά πιο πρακτικών διόδων/ «πακέτων», τα οποία δεν είναι ανοικτά σε links ή «ορατά» σε μηχανές αναζήτησης.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του MIT Technology Review, η εταιρεία Quixey φιλοδοξεί να το αλλάξει αυτό, και προς αυτή την κατεύθυνση αξιοποιεί 150 εργαζομένους και χρηματοδότηση ύψους 74 εκατ. δολαρίων, με στόχο την ανάπτυξη μίας μηχανής αναζήτησης η οποία μπορεί να «κοιτάξει» μέσα σε εφαρμογές.
Ο στόχος της Quixey είναι η προσθήκη ενός search box στο τηλέφωνο του χρήστη το οποίο θα μπορεί να δεχτεί αναζητήσεις όπως «τα καλύτερα κινέζικα εστιατόρια στην τάδε πόλη» ή «ταξί για το σπίτι» και να προβάλει μία λίστα αποτελεσμάτων τα οποία επιτρέπουν στον χρήστη να μεταβεί απευθείας στη σχετική οθόνη ή λειτουργία μέσα σε μία εφαρμογή.
Σύμφωνα με το MIT Technology Review (το οποίο εξέτασε ένα πρωτότυπο που προορίζεται για κυκλοφορία αργότερα μέσα στο έτος), σε αρχικό επίπεδο η μηχανή αναζήτησης επικεντρώνεται σε μέρη όπου μπορεί κανείς να φάει και να πιει. Όταν ζητείται κάποιο συγκεκριμένο είδους κουζίνας, παρατίθενται τα εστιατόρια με την υψηλότερη βαθμολογία, βάσει reviews από εφαρμογές όπως το Yelp και το Urbanspoon. Επίσης, παρατίθενται links προς την εφαρμογή OpenTable για να δει ο χρήστης τη διαθεσιμότητα τραπεζιών και να κάνει κράτηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Quixey μπορεί να παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης από εφαρμογές που δεν είναι εγκατεστημένες στη συσκευή: το πάτημα ενός εξ αυτών ακολουθείται από την εγκατάστασή της.
Σύμφωνα με τον Λιρόν Σαπίρα, συνιδρυτή και CTO της εταιρείας, ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι σήμερα αλληλεπιδρούν με τις εφαρμογές είναι προβληματικός, καθώς «δεν βγάζει νόημα» το να πρέπει να πλοηγηθεί κανείς μέσα από ένα συνονθύλευμα εικονιδίων για να βρει την εφαρμογή που χρειάζεται και να μάθει το πώς θα πρέπει να κινηθεί σε αυτήν. «Μία μπάρα αναζήτησης αποτελεί τον καλύτερο τρόπο χρήσης ʽτρίτωνʼ εφαρμογών, και όραμα της Quixey είναι να τοποθετηθεί αυτή η μπάρα σε κάθε συσκευή».