Την άποψη ότι οι έρευνες για το αεροσκάφος της Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου, επικεντρώθηκαν σε λάθος σημείο και όχι σε αυτό που υπήρχαν οι περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί, εξέφρασε στο BBC εμπειρογνώμονας της Inmarsat, της βρετανικής εταιρείας δορυφορικών επικοινωνιών.
Την άποψη ότι οι έρευνες για το αεροσκάφος της Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου, επικεντρώθηκαν σε λάθος σημείο και όχι σε αυτό που υπήρχαν οι περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί, εξέφρασε στο BBC εμπειρογνώμονας της Inmarsat, της βρετανικής εταιρείας δορυφορικών επικοινωνιών.
Η εταιρεία προέβη σε εκτίμηση του σημείου όπου πιθανόν να κατέπεσε το αεροπλάνο στον νότιο Ινδικό Ωκεανό με βάση τη σύντομη επικοινωνία που είχε η MH370 με έναν από τους δορυφόρους της.
Αλλά το αυστραλιανό πλοίο που εστάλη στο συγκεκριμένο σημείο δεν μετέβη εκεί όταν εντόπισε ηλεκτρονικά σήματα προερχόμενα από αλλού όπου και κατευθύνθηκε για να ερευνήσει.
«Δεν ήταν επ' ουδενί μία μη ρεαλιστική τοποθεσία αλλά ήταν πιο βορειοανατολικά από την περιοχή όπου υπήρχαν οι περισσότερες πιθανότητες (να βρίσκεται το αεροσκάφος)», δήλωσε ο Κρις Άστον της Inmarsat στην εκπομπή Horizon του BBC.
Οι έρευνες επικεντρώθηκαν επί δύο μήνες σε μία ακτίνα 850 τετραγωνικών χιλιομέτρων στη θαλάσσια περιοχή όπου οι διασώστες θεώρησαν ότι εντόπισαν ηλεκτρονικά σήματα προερχόμενα από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους.
Το αεροπλάνο της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε ενώ είχε πραγματοποιήσει μία ώρα πτήσης κατευθυνόμενο από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο με 239 επιβαίνοντες.
Η ομάδα των ερευνητών ανέστειλε την επιχείρησή της μέχρι να ολοκληρωθεί η σύνταξη ενός λεπτομερούς χάρτη του βυθού για μία ευρύτερη ακτίνα από εκείνη των αρχικών ερευνών και στη συνέχεια να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα.
Πηγή: ΑΜΠΕ, Γερμανικό Πρακτορείο