Μια γυναίκα άφησε… «παγωτό» την τηλεφωνήτρια που απάντησε στην κλήση της, καθώς πήρε στη γραμμή εκτάκτων αναγκών, για να παραπονεθεί για μια διαφωνία που είχε με έναν πωλητή παγωτών.
Μια γυναίκα άφησε… «παγωτό» την τηλεφωνήτρια που απάντησε στην κλήση της, καθώς πήρε στη γραμμή εκτάκτων αναγκών, για να παραπονεθεί για μια διαφωνία που είχε με έναν πωλητή παγωτών.
Η γυναίκα, η οποία δεν κατονομάστηκε από την αστυνομία του West Midlands, στη Μεγάλη Βρετανία, κάλεσε την άμεση δράση, καθώς θεωρούσε ότι την «ξεγέλασε» ο ιδιοκτήτης ενός φορτηγού που πουλά παγωτό.
Στο ενός λεπτού χρονικής διάρκειας τηλεφώνημά της, το οποίο δόθηκε στη δημοσιότητα, η γυναίκα δήλωσε ότι «δε φαίνεται να είναι και τόσο έκτακτη ανάγκη, αλλά είναι λίγο, καθώς παρήγγειλα ένα παγωτό και μου πασπάλισε τρούφα σοκολάτας μόνο από τη μία πλευρά».
«Αρνείται να μου δώσει πίσω τα λεφτά μου και μου είπε ότι τώρα πρέπει να το πάρω όπως είναι», πρόσθεσε το… οργισμένο θύμα.
Ο αστυνομικός διευθυντής Τζιμ Ανδρόνοφ δήλωσε, ότι «αν κάποιος προσπαθεί να καλέσει για να αναφέρει μια πραγματική απειλή, ζήτημα ζωής ή θανάτου, ένα λεπτό είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα να περιμένει», με αφορμή το γεγονός ότι τόσο διήρκησε η κλήση για το παγωτό.
«Τονίζω ότι το 999 είναι ο αριθμός για περιπτώσεις άμεσης ανάγκης», πρόσθεσε ο αστυνομικός διευθυντής.