Το σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift έφερε μια πραγματική αναγέννηση στον χώρο της Vr, τονώνοντας το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο είχε εκλείψει σε μεγάλο βαθμό από τη δεκαετία του 1990. Ως εκ τούτου, είναι πολλές οι εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο, μεταξύ των οποίων και η κινεζική ANTVR, που στράφηκε στη δημοφιλή υπηρεσία crowdfunding, Kickstarter, για τη συγκέντρωση της απαιτούμενης χρηματοδότησης.
Το σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift έφερε μια πραγματική αναγέννηση στον χώρο της Vr, τονώνοντας το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο είχε εκλείψει σε μεγάλο βαθμό από τη δεκαετία του 1990. Ως εκ τούτου, είναι πολλές οι εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο, μεταξύ των οποίων και η κινεζική ANTVR, που στράφηκε στη δημοφιλή υπηρεσία crowdfunding, Kickstarter, για τη συγκέντρωση της απαιτούμενης χρηματοδότησης.
Η ANTVR ακολουθεί μία ιδιαίτερη στρατηγική για την προώθηση της συσκευής της στους game developers, “ανοίγοντας” (open source) τμήμα της τεχνολογίας της έτσι ώστε να είναι δυνατή η προσαρμογή της στα δεδομένα πολλαπλών παιχνιδομηχανών, καθώς και σε διαφόρων ειδών hardware γενικότερα (εν αντιθέσει με συσκευές όπως το Oculus Rift, που “τρέχει” παιχνίδια σχεδιασμένα για το hardware του και το Morpheus της Sony που προορίζεται για το PlayStation).
Ειδικότερα, τα σχέδια για το headset και το χειριστήριο παραμένουν “κλειστά”, ωστόσο η εταιρεία “ανοίγει” τα σχέδια και το firmware για τον ασύρματο δέκτη (μεταξύ του headset, του χειριστηρίου και της κονσόλας). Η συγκεκριμένη κίνηση αναμένεται να ανοίξει μια μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων για το ANTVR.
Το headset διαθέτει οθόνη Full HD (1920x1080, 1,03 megapixel ανά μάτι). Όταν ο χρήστης το φοράει, περιτριγυρίζεται από μια τεραστίων διαστάσεων 4:3 standard οθόνη, που του παρέχει διαγώνιο οπτικό πεδίο 100 μοιρών. Όπως τονίζεται από τους δημιουργούς του, είναι δυνατό το παίξιμο κάθε παιχνιδιού και η παρακολούθηση κάθε ταινίας, 2D ή 3D. Επίσης, ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στο ειδικό “πολυμορφικό” χειριστήριο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κλασικό pad, αλλά και “σπαθί” ή “όπλο” για τους σκοπούς του παιχνιδιού. Όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του στη σελίδα τους στο Kickstarter η συσκευή μπορεί να υποστηρίξει PC, Xbox, Playstation και Android, αλλά και άλλες πλατφόρμες.
Το ANTVR έχει ήδη υπερκαλύψει το ζητούμενο ποσό στο Kickstarter, καθώς τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχουν συγκεντρωθεί 211.239 δολάρια, ενώ ο στόχος ήταν τα 200.000. Απομένουν 27 ημέρες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.