Εταιρεία κατασκευής ελαστικών δημιούργησε μια σειρά αισθητήρων που θα βρίσκονται ενσωματωμένοι στα ελαστικά του αυτοκινήτου και θα ελέγχουν την πίεση του αέρα, το φορτίο και την κατάσταση του ελαστικού πέλματος.
Εταιρεία κατασκευής ελαστικών δημιούργησε μια σειρά αισθητήρων που θα βρίσκονται ενσωματωμένοι στα ελαστικά του αυτοκινήτου και θα ελέγχουν την πίεση του αέρα, το φορτίο και την κατάσταση του ελαστικού πέλματος.
Οι νέοι αισθητήρες δημιουργήθηκαν στα εργαστήρια της εταιρείας Continental και θα αποτελούν μέρος του ευρύτερου συστήματος TPMS (Tire Pressure Monitoring System). Μέσω του εν λόγω συστήματος δεν θα ελέγχεται μόνο η πίεση στο εσωτερικό των ελαστικών, αλλά θα είναι σε θέση να εντοπίζεται πότε ένα ελαστικό χρήζει αντικατάστασης λόγω φθοράς στο πέλμα του.
Με το πέρασμα του χρόνου τα ελαστικά του αυτοκινήτου φθείρονται, οπότε αλλάζει και ο τρόπος συμπεριφοράς τους κατά την οδήγηση. Το «έξυπνο» σύστημα της Continental παρακολουθεί τις εν λόγω αλλαγές στην κατάσταση των ελαστικών και τις συγκρίνει με ήδη προ-αποθκευμένα στοιχεία ανάλογων καταστάσεων.
Παράλληλα, στο εσωτερικό των ελαστικών και σε συνδυασμό με ανάλογο λογισμικό, οι αισθητήρες καταγράφουν τις βαθμιαίες αλλαγές και παραμορφώσεις που συντελούνται. Έτσι, όταν τα ελαστικά του αυτοκινήτου φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο φθοράς, το ίδιο το αυτοκίνητο θα «ειδοποιήσει» τον οδηγό ότι τα λάστιχα έχουν φτάσει στο τέλος της σωστής χρήσης τους.
Η εταιρεία σκοπεύει να διαθέσει εμπορικά τους νέους αισθητήρες από το 2017, σε μοντέλα αυτοκινήτων που θα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα TPMS.