Οι wearable συσκευές αναμένεται να αποτελέσουν την επόμενη μεγάλη «αρένα» στον χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχει γίνει ακόμη η αναμενόμενη «έκρηξη» στον χώρο. Για την OMsignal, μία φιλόδοξη startup, «κλειδί» για αυτό θα είναι η ενσωμάτωση της σύγχρονης τεχνολογίας σε αντικείμενα με τα οποία είναι αδιανόητη η έξοδος του χρήστη από το σπίτι, όπως…ένα κοντομάνικο μπλουζάκι.
Οι wearable συσκευές αναμένεται να αποτελέσουν την επόμενη μεγάλη «αρένα» στον χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχει γίνει ακόμη η αναμενόμενη «έκρηξη» στον χώρο. Για την OMsignal, μία φιλόδοξη startup, «κλειδί» για αυτό θα είναι η ενσωμάτωση της σύγχρονης τεχνολογίας σε αντικείμενα με τα οποία είναι αδιανόητη η έξοδος του χρήστη από το σπίτι, όπως…ένα κοντομάνικο μπλουζάκι.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του MIT Technology Review, η εταιρεία παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα τέσσερα μπλουζάκια τα οποία παρακολουθούν τον χτύπο της καρδιάς και την αναπνοή αυτού που τα φορά μέσω ηλεκτροδίων που είναι ενσωματωμένα στο ύφασμα. Τα σήματα, καθώς και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με την κίνηση του χρήστη, καταγράφονται από μία μικρή συσκευή που εφαρμόζεται στη μία πλευρά του πουκαμίσου, ενώ μία συνοδευτική εφαρμογή για iPhone προβάλλει στοιχεία όπως οι καμένες θερμίδες και ο αριθμός των βημάτων. Τα δεδομένα μεταδίδονται στο τηλέφωνο μέσω Bluetooth.
Το κόστος του T-shirt μαζί με τη συνοδευτική συσκευή ανέρχεται στα 240 δολάρια. Η διάθεση αναμένεται να αρχίσει μέσα στο καλοκαίρι, και σε πρώτη φάση θα γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας. Ωστόσο, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της OMsignal, Στεφάν Μαρσό, ελπίζει ότι σύντομα κατασκευαστές ενδυμάτων θα αρχίσουν να υιοθετούν την τεχνολογία της εταιρείας στα δικά τους ρούχα.
Τα πρώτα μπλουζάκια θα είναι ανδρικά, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν το φθινόπωρο γυναικεία. Απευθύνονται κυρίως σε αθλητές, ωστόσο η εταιρεία ευελπιστεί ότι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να χρησιμοποιούνται και γενικότερα για την παρακολούθηση της σωματικής κατάστασης των καταναλωτών, βρίσκοντας τον δρόμο τους στην καθημερινή ζωή- ρυθμίζοντας, για παράλληλα, τον «έξυπνο» θερμοστάτη του σπιτιού αναλόγως με το πώς «αντιλαμβάνεται» ότι νιώθει ο χρήστης.