Η μεγαλύτερη εταιρεία καθαριστικών προϊόντων του κόσμου απέσυρε από τη γερμανική αγορά ένα απορρυπαντικό μετά τις καταγγελίες ότι ένας αριθμός που ήταν τυπωμένος σε εμφανές σημείο πάνω στο κουτί του είναι το σύμβολο του «Χάιλ Χίτλερ» για τους νεοναζιστές.
Η μεγαλύτερη εταιρεία καθαριστικών προϊόντων του κόσμου απέσυρε από τη γερμανική αγορά ένα απορρυπαντικό μετά τις καταγγελίες ότι ένας αριθμός που ήταν τυπωμένος σε εμφανές σημείο πάνω στο κουτί του είναι το σύμβολο του «Χάιλ Χίτλερ» για τους νεοναζιστές.
Το απορρυπαντικό σε σκόνη Ariel, το οποίο παρασκευάζεται και πωλείται σε όλον τον κόσμο από την εταιρεία Procter & Gamble, έφερε τον αριθμό 88, τυπωμένο με μεγάλα, μαύρα στοιχεία, πάνω σε μια φωτογραφία της φανέλας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας.
Στους νεοναζιστικούς κύκλους ο αριθμός 88 είναι ο κώδικας που χρησιμοποιείται αντί των γραμμάτων HH που παραπέμπουν στη φράση Heil Hitler (Χάιλ Χίτλερ). Το H είναι το όγδοο γράμμα του γερμανικού αλφαβήτου.
Η αμερικανική εταιρεία τόνισε ότι ο στόχος της δεν ήταν σε καμία περίπτωση να παραπέμψει στον Χίτλερ. «Θέλαμε να προωθήσουμε το απορρυπαντικό διαφημίζοντας ότι δίνει πέντε πλύσεις παραπάνω, δηλαδή 88 αντί για τις συνηθισμένες 83», εξήγησε μια εκπρόσωπος της εταιρείας από τα γραφεία της εταιρείας στη Φραγκφούρτη.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο, από την Δευτέρα δεν έχουν γίνει άλλες παραδόσεις του απορρυπαντικού στο αμφιλεγόμενο κουτί.
Ο πρώτος που επισήμανε στην εταιρεία τη «διπλή σημασία» του συμβόλου που χρησιμοποίησε στο προϊόν της ήταν ένας χρήστης του Twitter.