Έρευνα στα υποκαταστήματα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διεξάγει ο Συνήγορος του Πολίτη, με στόχο τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου προκειμένου να καταγραφούν και να μελετηθούν οι συνθήκες λειτουργίας των υποκαταστημάτων και η αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων τους, μετά από πλήθος αναφορμών που έλαβε από ασφαλισμένους και συνταξιούχους.
Έρευνα στα υποκαταστήματα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διεξάγει ο Συνήγορος του Πολίτη, με στόχο τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου προκειμένου να καταγραφούν και να μελετηθούν οι συνθήκες λειτουργίας των υποκαταστημάτων και η αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων τους.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση ο Συνήγορος του Πολίτη έχει δεχτεί μεγάλο αριθμό αναφορών από ασφαλισμένους και συνταξιούχους, οι οποίοι διαμαρτύρονται για σοβαρές ελλείψεις όσον αφορά τον χρόνο και την ποιότητα εξυπηρέτησης τους, με κυριότερο ζήτημα τις μεγάλες
καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση των υποθέσεών τους.
Στη συνέχεια, από τη διερεύνηση των αναφορών αυτών και την καθημερινή επικοινωνία με το σύνολο των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, η Αρχή διαπίστωσε τις δύσκολες συνθήκες μέσα από τις οποίες το προσωπικό του ιδρύματος καλείται να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους
του.
Για το λόγο αυτό αποφάσισε τη διενέργεια έρευνας με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου που εστάλη σε όλα τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.
Σκοπός της έρευνας είναι να καταγραφούν και να αποτιμηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν σήμερα τα υποκαταστήματα, καθώς και οι χρόνοι που απαιτούνται πραγματικά για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των ασφαλισμένων.
Τέλος, η αρχή σημειώνει ότι η συνεργασία του Συνηγόρου, τόσο με τη διοίκηση, όσο και με τα στελέχη των υποκαταστημάτων, θα συμβάλει στην εκπόνηση εφικτών προτάσεων για την υπέρβαση των προβλημάτων.