Κοινωνία
Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014 14:08

Συμεών Κεδίκογλου: Δεν έχουμε διάθεση για κόντρα με την ΟΛΜΕ

Καμία διάθεση για κόντρα με την ΟΛΜΕ δεν έχει η κυβέρνηση, όπως τόνισε σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, προσθέτοντας, όμως, ότι η άρνηση για την αναπλήρωση των χαμέων ωρών διδασκαλίας είναι «μια αντιδημοκρατική πράξη που προάγει τις ανισότητες στην εκπαίδευση».

Καμία διάθεση για κόντρα με την ΟΛΜΕ δεν έχει η κυβέρνηση, όπως τόνισε σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου.

Σύμφωνα με τον κ. Κεδίκογλου «δεν έχουμε καμία διάθεση για κανενός είδους κόντρα ή διελκυστίνδα. Αυτό που έχουμε στη χώρα μας είναι το εξής φαινόμενο, που αποτελεί ίσως και παγκόσμια πρωτοτυπία. Λίγες ημέρες αφ` ότου ανοίξουν τα σχολεία, μια δράκα μαθητών - αν θέλετε αναίτια ή πολλές φορές υποκινούμενη - στερούν το δικαίωμα στη μάθηση από τους υπόλοιπους μαθητές και προχωρούν σε καταλήψεις».

Υποστήριξε ότι η πρόκειται για μία αντιδημοκρατική συμπεριφορά, καθώς όπως τόνισε «αυτοί που υφίστανται τις περισσότερες απώλειες είναι τα φτωχά παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε στα φροντιστήρια ή δεν φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία. Είναι μια αντιδημοκρατική πράξη που προάγει τις ανισότητες στην εκπαίδευση».

Απατώντας σε ερώτηση εάν θα υπάρξει πειθαρχικός έλεγχος για όσους  εκπαιδευτικούς απουσιάσουν αδικαιολόγητα, ο κ. Κεδίκογλου τόνισε ότι «όταν με ερώτησαν τι θα κάνουμε με όσους αδικαιολόγητα δεν πάνε στο σχολείο, ανεξάρτητα από τη στάση εργασίας ή τις υπόλοιπες ώρες δεν πάνε να κάνουν τα μαθήματά τους, είπα ότι θα κάνουμε το αυτονόητο, ότι γίνεται για κάθε εργαζόμενο σε οποιοδήποτε τμήμα του δημοσίου τομέα. Όταν δεν είσαι ασθενής και δεν προσέρχεσαι στην εργασία σου μία, δύο, τρεις ημέρες και δεν υπάρχει απεργία, τότε κινούνται οι διαδικασίες σύμφωνα με το νόμο».

Προσέθεσε, όμως, ότι εάν κάποιος εκπαιδευτικός μετάσχει στην στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ, τότε δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε πειθαρχική επίπληξη. Δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «όποιος  εκπαιδευτικός μετάσχει στη στάση και δεν πάει στο μάθημά του είναι δικαίωμά του και δεν μπορώ εγώ να κάνω κάτι. Με αστυνομικά μέτρα αυτά τα θέματα δεν λύνονται. Μπορεί ο εκπαιδευτικός να πάει στην τάξη και να κοιτάζει απλά τα παιδιά. Ο καθένας είναι υπεύθυνος και πρέπει να αισθάνεται υποχρέωση απέναντι στον εαυτό του και στους μαθητές».