Σαρωτική επιτυχία σημείωσε το Pono, το music player του Νιλ Γιανγκ, στο Kickstarter, συγκεντρώνοντας συνολικά 6.225.354 δολάρια (ο στόχος ήταν τα 800.000), από 18.220 backers, και μπαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην τριάδα των πιο επιτυχημένων καμπανιών της υπηρεσίας, μετά το «έξυπνο ρολόι» Pebble (10,3 εκατ.) και την κονσόλα Ouya (8,6 εκατ.).
Σαρωτική επιτυχία σημείωσε το Pono, το music player του Νιλ Γιανγκ, στο Kickstarter, συγκεντρώνοντας συνολικά 6.225.354 δολάρια (ο στόχος ήταν τα 800.000), από 18.220 backers, και μπαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην τριάδα των πιο επιτυχημένων καμπανιών της υπηρεσίας, μετά το «έξυπνο ρολόι» Pebble (10,3 εκατ.) και την κονσόλα Ouya (8,6 εκατ.).
Το Pono είμαι μια φορητή συσκευή που παίζει «lossless» αρχεία, τα οποία είναι πάρα πολύ κοντά – όσον αφορά στην ποιότητα ήχου τους – στο αρχικό μάστερ της ηχογράφησης. Σύμφωνα με τον Νιλ Γιανγκ, φέρνει μία «επανάσταση» απέναντι στη χαμηλή ποιότητα ψηφιακής μουσικής, όπως αυτή έχει γίνει «καθεστώς» λόγω των MP3 και του digital streaming.
Ο ίδιος απευθύνεται σε μουσικούς για την υποστήριξη του όλου εγχειρήματος, παρακινώντας τους να συγκρίνουν την ποιότητα της μουσικής τους στο Pono με αυτές των άλλων ψηφιακών εκδοχών των τραγουδιών τους. «Μπορείτε να μιλήσετε στον παραγωγό ή τη δισκογραφική σας και να μάθετε πώς θα κάνετε (τη μουσική) διαθέσιμη στους ακροατές στο Pono…αυτή η μουσική είναι παγκόσμια πολιτιστική ιστορία. Όλη αυτή η ιστορία θα έπρεπε να διατηρηθεί για την διασκέδαση των ανθρώπων στην καλύτερη μορφή της για πάντα.