Η Google ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην περιορισμένη διάθεση του Google Glass προς το αμερικανικό κοινό, στις 15 Απριλίου και μόνο για μία ημέρα.
Η Google ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην περιορισμένη διάθεση του Google Glass προς το αμερικανικό κοινό, στις 15 Απριλίου και μόνο για μία ημέρα.
Η ανακοίνωση ακολούθησε δημοσίευμα του Verge που αποκάλυψε ότι η αμερικανική εταιρεία, σχεδιάζει μία τέτοιου είδους προωθητική ενέργεια. Η ανακοίνωση έγινε μέσω του Google+ και επιβεβαιώθηκε ότι κάθε ενδιαφερόμενος στις Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορεί να αποκτήσει ένα Google Glass. Η διάθεση της συσκευής θα ισχύει μόνο για μία ημέρα, δηλαδή την 15η Απριλίου και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει προηγουμένως να υποβάλλουν σχετικό αίτημα στη Google.
Το κόστος απόκτησης είναι 1.500 δολάρια, ενώ θα πρέπει η διεύθυνση παράδοσης του gadget να βρίσκεται εντός της αμερικανικής επικράτειας. Ωστόσο, στην ανακοίνωση της Google δεν ξεκαθαρίζεται ο αριθμός των συσκευών που θα είναι διαθέσιμες.
Η κίνηση αυτή της Google αποτελεί περισσότερο επέκταση του ήδη υπάρχοντος προγράμματος Explorer και όχι πλήρης διάθεση της συσκευής στο ευρύ κοινό. Η εταιρεία ουσιαστικά επιχειρεί να φέρει το υπό ανάπτυξη gadget στα χέρια περισσότερων ανθρώπων που θα μπορούν να δοκιμάσουν τις δυνατότητές του και να αναπτύξουν πιθανές εφαρμογές χρήσης για αυτό.
Πέρα από τους μεμονωμένους χρήστες η Google επιχειρεί να προσελκύσει και δημιουργούς επαγγελματικών εφαρμογών, που θα παράγουν λογισμικό για χρήση με την πλατφόρμα Glass. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία ανακοίνωσε ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα και την πρωτοβουλία «Glass at Work» ώστε να βοηθήσει στην προώθηση εφαρμογών και υπηρεσιών που θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το Glass στους χώρους εργασίας τους.
Η Google δέχτηκε τις πρώτες προ-παραγγελίες για το Glass, κατά τη διάρκεια του Google I/O 2012. Τότε το είχαν αποκτήσει περί τους 2.000 χρήστες, ενώ άλλοι 8.000 το παρέλαβαν μέσω προωθητικής ενέργειας που πραγματοποιήθηκε αργότερα μέσα στο 2012. Έκτοτε το Google Glass ήταν διαθέσιμο κατά καιρούς μέσω ανάλογων προωθητικών ενεργειών όπου κάποιος developer μπορούσε να γίνει «Explorer» των δυνατοτήτων της συσκευής.