Τριάντα έργα της ζωγράφου Βάσως Γκιώνη εκτίθενται από τις 20 Μαρτίου έως τις 20 Απριλίου, στο κτήριο Jean Monnet, στο Λουξεμβούργο, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας και των πολιτιστικών εκδηλώσεων που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή οργάνωσε με αυτήν την ευκαιρία.
Τριάντα έργα της ζωγράφου Βάσως Γκιώνη εκτίθενται από τις 20 Μαρτίου έως τις 20 Απριλίου, στο κτήριο Jean Monnet, στο Λουξεμβούργο, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας και των πολιτιστικών εκδηλώσεων που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή οργάνωσε με αυτήν την ευκαιρία.
Με σπουδές στο Παρίσι, στην Ακαδημία της Grande Chaumiere, η Βάσω Γκιώνη μαθήτευσε και στο εργαστήρι του Γιάννη Τσαρούχη, που ήταν εκείνη την εποχή στη Γαλλία, ενώ αποφοίτησε και από τη Βασιλική Ακαδημία Καλών Τεχνών στις Βρυξέλλες. Έκανε Ιστορία Τέχνης στη Σχολή του Λούβρου, συμπληρώνοντας τις θεωρητικές της γνώσεις με σπουδές αρχαιολογίας και Βυζαντινής Τέχνης στο Πανεπιστήμιο των Βρυξελλών (ULB).
Σαν μια έμμεση πρόσκληση επιστροφής στα ανθρώπινα
Με πολλές ατομικές και συλλογικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Βάσω Γκιώνη έδειξε πάντα μια ιδιαίτερη ευαισθησία στην ανθρώπινη φιγούρα. Στην παρούσα έκθεση, η οποία θα παρουσιαστεί και στις Βρυξέλλες, τον Ιούνιο, το ενδιαφέρον της καλλιτέχνιδας επικεντρώνεται σε ένα και μόνο, αλλά ουσιαστικά αποκαλυπτικό σημείο του προσώπου, τα μάτια ή καλύτερα το βλέμμα.
Η έκφραση του βλέμματος που καταγράφει ψυχικές διεργασίες, μέσα από τις οποίες ιχνηλατείς τη μοναξιά, τον θυμό, την απογοήτευση, τις επιθυμίες, την αναζήτηση του ονείρου. Ως ανατομία ψυχής, το βλέμμα λειτουργεί σαν μια έμμεση πρόσκληση επιστροφής σε ό,τι είναι ανθρώπινο, σε μια εποχή που άλλες αξίες ερίζουν το ενδιαφέρον της κοινωνίας.
naftemporiki.gr