Η Φεράρι βρίσκεται υπό πίεση για να βελτιώσει γρήγορα το μονοθέσιό της, προκειμένου να δώσει στους Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ραϊκόνεν μια ρεαλιστική ελπίδα για τον τίτλο, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της ομάδας της Φόρμουλα Ένα, Στέφανο Ντομενικάλι.
Η Φεράρι βρίσκεται υπό πίεση για να βελτιώσει γρήγορα το μονοθέσιό της, προκειμένου να δώσει στους Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ραϊκόνεν μια ρεαλιστική ελπίδα για τον τίτλο, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της ομάδας της Φόρμουλα Ένα, Στέφανο Ντομενικάλι.
Ο Ντομενικάλι δήλωσε, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα του πρωταθλήματος που δημοσιεύθηκε σήμερα, ότι η ομάδα πρέπει να διασφαλίσει «ότι θα τους δώσουμε το καλύτερο μονοθέσιο που μπορούμε. Αυτή είναι η επείγουσα ανάγκη και πρέπει να συμβεί πολύ σύντομα».
Ο Αλόνσο τερμάτισε τέταρτος στους πρώτους δύο αγώνες της χρονιάς, ενώ ο Ραϊκόνεν, ο οποίος κατέκτησε το 2007 τον τελευταίο τίτλο οδηγών για τη «σκουντερία» και επέστρεψε φέτος στην ομάδα, ήταν έβδομος στην Αυστραλία και 12ος στη Μαλαισία.
«Μέχρι τώρα ο Φερνάντο έχει αποδείξει ότι είναι γρήγορος άμεσα. Ο Κίμι χρειάζεται λίγο χρόνο για να καταλάβει το μονοθέσιο, αλλά μπορείτε να δείτε ότι φτάνει εκεί. Είμαι σίγουρος ότι από πλευράς οδηγών δεν θα υπάρξει πρόβλημα» συνέχισε ο γενικός διευθυντής των «κόκκινων».
Στη συνέχεια ο Ντομενικάλι παραδέχθηκε ότι η Μερτσέντες είναι η καλύτερη ομάδα στο γκριντ μετά τις επιδόσεις της στις χειμερινές δοκιμές, αλλά και τις νίκες που πανηγύρισε στους πρώτους δύο αγώνες της χρονιάς με τους Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον. «Εάν η Μερτσέντες διατηρήσει το ρυθμό της, θα είναι πολύ δύσκολο να τους φτάσουμε» υπογράμμισε.
Επιπρόσθετα, ο γενικός διευθυντής της Φεράρι εξέφρασε την άποψη ότι ομάδες και κατασκευαστές κινητήρων όπως η Μερτσέντες είχαν ένα πλεονέκτημα μετά τις σαρωτικές αλλαγές κανονισμών, επειδή μπορούσαν να αντλήσουν από το ευρύ φάσμα της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας τους σε όλους τους τομείς.
Όμως, τόνισε ότι η «σκουντερία» είναι έτοιμη για την πρόκληση και πως έχει επενδύσει πολύ σε τεχνολογικό εξοπλισμό που δεν διέθετε στο παρελθόν.
«Πρέπει να δουλέψουμε για να έχουμε ένα πιο αποτελεσματικό μονοθέσιο. Πρέπει να δουλέψουμε για να έχουμε έναν καλύτερο κινητήρα. Πρέπει να δουλέψουμε για να εκμεταλλευθούμε καλύτερα την ισορροπία ανάμεσα στην ηλεκτική ενέργεια και την παραδοσιακή ενέργεια του κινητήρα. Παντού» επισήμανε.
«Σίγουρα ήταν πιο δύσκολο για μας και το ξέραμε αυτό. Όμως, αυτή είναι η ομορφιά της πρόκλησης. Πρέπει να παλέψουμε, προκειμένου να μπορούμε να συμβαδίσουμε ... αγαπάμε την πρόκληση, ήταν πάντα μέρος της φύσης και της κληρονομιάς της Φεράρι» κατέληξε.
Πηγή: ΑΜΠΕ