To design του TT, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της «γενιάς» των smartphones, επανασχεδίασε η Audi, ενώ η Walmart αποκάλυψε το φουτουριστικό φορτηγό WAVE.
To design του TT, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της «γενιάς» των smartphones, επανασχεδίασε η Audi.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, μετά από πέντε χρόνια, ένα νέο ΤΤ είναι έτοιμο, το οποίο συνδυάζει ένα πιο «επιθετικό» εξωτερικό παρουσιαστικό με δραστικές βελτιώσεις στο εσωτερικό.
Πληροφορίες όπως η ταχύτητα του οχήματος, η στάθμη των καυσίμων και οι στροφές του κινητήρα προβάλλονται από μία οθόνη LCD υψηλής ανάλυσης, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός customizable, virtual κόκπιτ.
To κόκπιτ αυτό προβάλλει τα πάντα στον οδηγό. Δύο διαφορετικά συστήματα – ένα σύστημα «ασφαλείας», που προβάλλει στοιχεία όπως οι στροφές και η ταχύτητα και ένα σύστημα infotainment που συνδέεται στο Ίντερνετ – είναι ενσωματωμένα σε μία οθόνη.
Το standard view προβάλλει τους γνωστούς μετρητές και ενδείξεις που συναντώνται στα περισσότερα αυτοκίνητα, ωστόσο ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να φέρει μπροστά λίστες μουσικής, επαφών ή χάρτες του Google Earth. Οι ενδείξεις ταχύτητας και στροφών μπορούν να ελαχιστοποιηθούν και να αποσταλούν σε ειδικά «παράθυρα» αριστερά και δεξιά της οθόνης, ενώ οι επιλογές του οδηγού (χάρτες, μουσική κλπ) μπορούν να προταχθούν στην οθόνη των 12,3 ιντσών. Το λογισμικό «τρέχει» χάρη σε δύο επεξεργαστές Nvidia Tegra 3.
«Το όραμά μας ήταν να δημιουργήσουμε μια γρήγορη και άμεση αλληλεπίδραση, αλλά να μην φορτώσουμε τον οδηγό με πληροφορίες ή εκατοντάδες κουμπιά» λέει στον Guardian ο δρ. Αντρέ Έμπντερ, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης onboard συστημάτων της Audi. Η «φιλοσοφία quattro» της Audi έχει αντικατασταθεί από ένα interface δύο κουμπιών. Επίσης, υπάρχει μία λειτουργία αναζήτησης, η οποία λειτουργεί σαν το Google Search σε συσκευή Android, ενώ είναι δυνατός ο έλεγχος κάθε λειτουργίας μέσω φωνής, στα πρότυπα του Siri.
«Μπορείτε να πείτε “πρέπει να μιλήσω στον Πίτερ, πάρε τηλέφωνο τον Πίτερ” και μετά να πείτε απλά “ναι” όταν το σύστημα σας ρωτήσει εάν θέλετε να τηλεφωνήσετε στον Πίτερ. Δεν υπάρχουν πια τυποποιημένοι και άβολοι διάλογοι- απλά μιλήστε του όπως θα μιλούσατε σε έναν άνθρωπο» αναφέρει ο Έμπνερ.
Φουτουριστικό φορτηγό για τη Walmart
Το πρωτότυπο ενός νέου φορτηγού αποκάλυψε ο αμερικανικός γίγαντας του χώρου της λιανικής, Walmart, το οποίο, εάν τελικά προχωρήσει, αναμένεται να μειώσει την ποσότητα των ρύπων που εκπέμπονται από τον «στόλο» της εταιρείας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Mashable, το Walmart Advanced Vehicle Experience (WAVE) είναι κατασκευασμένο από ελαφρές ίνες άνθρακα, κάτι που το καθιστά πολύ πιο ελαφρύ σε σχέση με τα συμβατικά φορτηγά. Επίσης, έχει 20% λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση. Στην «καρδιά» του βρίσκεται μία μικροτουρμπίνα που χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό φυσικού αερίου και άλλων καυσίμων, ενώ επιλέγεται αυτόματα το πιο αποδοτικό μεταξύ τριών διαφορετικών modes. Ιδιαίτερα ευρύχωρο είναι το κόκπιτ, που περιλαμβάνει ένα κάθισμα στο κέντρο που παρέχει καλύτερο οπτικό πεδίο στους οδηγούς, καθώς και ψηφιακές οθόνες, ένα πτυσσόμενο κρεβάτι και μια συρόμενη πόρτα.
Το WAVE αποτέλεσε προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Walmart και άλλων εταιρειών, όπως η Peterbilt και η Capstone Turbine. Δοκιμές έχουν ξεκινήσει, ωστόσο δεν υπάρχει πρόβλεψη σχετικά με το πότε θα ενσωματωθεί στον στόλο της εταιρείας.