Η Microsoft ενδέχεται να κάνει το μεγάλο βήμα και να «κλείσει» ένα κενό στη γραμμή των προϊόντων της. Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Satya Nadella, σκοπεύει σε ένα event που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαρτίου, να ανακοινώσει τη διαθεσιμότητα της σουίτας Office για το iPad.
Η Microsoft ενδέχεται να κάνει το μεγάλο βήμα και να «κλείσει» ένα κενό στη γραμμή των προϊόντων της. Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Satya Nadella, σκοπεύει σε ένα event που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαρτίου, να ανακοινώσει τη διαθεσιμότητα της σουίτας Office για το iPad.
Η εν λόγω κίνηση θα εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της Microsoft, για επικέντρωση στο cloud-computing και τις φορητές τεχνολογίες, τόσο για τον απλό καταναλωτή όσο και για τους επιχειρηματικούς πελάτες της εταιρείας.
Μάλιστα, η επίδραση της είδησης ήταν τόσο έντονη ώστε η μετοχή της Microsoft την Τρίτη ανέβηκε κατά 5%, στα 39,90 δολάρια, προσθέτοντας 15 δισ. δολάρια στην αξία της εταιρείας, σύμφωνα με το Reuters. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που η μετοχή της Microsoft «φλέρταρε» με τα 40 δολάρια, ήταν τον Ιούλιο του 2000.
Ο λόγος της εξέλιξης αυτής είναι απλός και τον περιγράφει ανάγλυφα αναλυτής της Bernstein Research: εάν μόνο ένα 10% των χρηστών iPad γίνουν συνδρομητές του Office, αυτό θα σημαίνει περίπου 15 εκατομμύρια νέους συνδρομητές για τη σουίτα γραφείου της Microsoft. Αυτοί οι νέοι συνδρομητές θα μπορούσαν να παράγουν 1,1 έως 1,5 δισ. δολάρια επιπλέον έσοδα, κάθε χρόνο.
Η σουίτα του Office για το iPad φημολογείται ότι θα περιλαμβάνει τα Word, Excel, PowerPoint και OneNote, αλλά όχι Office client apps, σύμφωνα με το ZDNet. Αναμένεται επίσης ότι η σουίτα θα γίνεται download από το Apple Store και ενδεχομένως να απαιτείται συνδρομή στο Microsoft Office 365, όπως συμβαίνει και με το Office Mobile για το iPhone.
Η Microsoft αναπτύσσει μία έκδοση του Office, τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο. Ωστόσο το επίσημο λανσάρισμα δεν έχει γίνει καθώς θεωρείται ότι μια τέτοια κίνηση θα θέσει σε αμφισβήτηση τις συσκευές tablet με Windows, τα οποία ήδη ενσωματώνουν το Office.
Αναλυτές της Barclays θεωρούν ότι η διάθεση του Office στο iPad είναι μία κίνηση επιβεβλημένη για τη Microsoft, την οποία η αγορά αναμένει εδώ και αρκετό καιρό. Η συγκεκριμένη άποψη δικαιολογείται λόγω της αναμενόμενης αύξησης των εσόδων, ενώ παράλληλα θα δώσει το σύνθημα ότι η Microsoft κινείται πιο αποφασιστικά, καταστρώνοντας μία στρατηγική που θα περιλαμβάνει περισσότερες από μία τεχνολογικές πλατφόρμες. Επιπλέον, θα ήταν μία κίνηση που θα έδινε το «στίγμα» για τις προθέσεις του νέου CEO της Microsoft, Satya Nadella, δηλαδή σαφή στροφή προς τις cloud υπηρεσίες.