Είσοδο στην κινεζική αγορά επιχειρεί το επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn, το οποίο λάνσαρε μία δοκιμαστική (beta) έκδοση της ιστοσελίδας του στα απλοποιημένα κινεζικά.
Είσοδο στην κινεζική αγορά επιχειρεί το επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn, το οποίο λάνσαρε μία δοκιμαστική (beta) έκδοση της ιστοσελίδας του στα απλοποιημένα κινεζικά.
Ο Τζεφ Γουάινερ, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn παραδέχτηκε σε δημοσίευση σε blog τη Δευτέρα ότι η εταιρεία θα πρέπει να λογοκρίνει κάποιο από το υλικό που θα ανεβαίνει από τους χρήστες, για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανόνες χρήσης του Ίντερνετ στην Κίνα, ωστόσο πρόσθεσε ότι τα οφέλη από την εν λόγω κίνηση είναι τεράστια και δεσμεύτηκε για τη διαφάνεια των πρακτικών της εταιρείας.
«Η επέκταση της υπηρεσίας μας στην Κίνα δημιουργεί “δύσκολα” ερωτήματα, ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι η απόφαση να προχωρήσουμε είναι η σωστή» σημείωσε ο Γουάινερ.
Όπως μετέδωσε το Reuters, το LinkedIn είναι ακόμα στο στάδιο απόκτησης άδειας λειτουργίας για τον εν λόγω site, η οποία θα προϋποθέτει τη διατήρηση servers στην Κίνα, οι οποίοι θα αποθηκεύουν δεδομένα για τους κινέζους χρήστες της.
Το δημοφιλές επαγγελματικό δίκτυο έχει ήδη άνω των τεσσάρων εκατ. χρηστών στην Κίνα, που χρησιμοποιούν την αγγλόφωνη έκδοσή του. Κατά τον Γουάινερ, το «κινεζικό» site θα μπορέσει να βοηθήσει το LinkedIn να έρθει σε επαφή με 140 εκατ. επαγγελματίες στην Κίνα, παρέχοντας σημαντικές δυνατότητες αύξησης του κοινού της εταιρείας.
Η συγκεκριμένη κίνηση σημειώνεται καθώς το LinkedIn επιχειρεί να «μεταμορφωθεί» από μία υπηρεσία που χρησιμοποιείται από άτομα που αναζητούν και προσφέρουν εργασία σε ένα πληρέστερο εργαλείο για επαγγελματίες.
Σημειώνεται ότι δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter παραμένουν μπλοκαρισμένα στην Κίνα, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη «αγορά Ίντερνετ» στον κόσμο, με 500 εκατ. χρήστες.
Στα χαρακτηριστικά της «κινεζικής» ιστοσελίδας του LinkedIn περιλαμβάνεται η ενσωμάτωση ειδικών χαρακτηριστικών, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κοινού της χώρας: χαρακτηριστικά μεταξύ αυτών είναι η ενσωμάτωση του Weibo (κινεζικής υπηρεσίας αντίστοιχης του Twitter) στην πλατφόρμα, καθώς και η σύνδεση του λογαριασμού με την υπηρεσία μηνυμάτων WeChat.