Κοινωνία
Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014 00:25

Τη συνδρομή του υπ. Παιδείας ζητεί το ΑΠΘ για το ζήτημα του τυφλού μαθητή

Τη συνδρομή του υπουργείου Παιδείας για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των φοιτητών με αναπηρία στο πανεπιστήμιο, αποφάσισε να ζητήσει η Σύγκλητος του ΑΠΘ, κατά τη συνεδρίασή της με αφορμή την υπόθεση του αποκλεισμού του τυφλού φοιτητή, Αργύρη Κουμτζή, από το Τμήμα Φυσικής του ιδρύματος.

Τη συνδρομή του υπουργείου Παιδείας για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των φοιτητών με αναπηρία στο πανεπιστήμιο, αποφάσισε να ζητήσει η Σύγκλητος του ΑΠΘ, κατά τη συνεδρίασή της με αφορμή την υπόθεση του αποκλεισμού του τυφλού φοιτητή, Αργύρη Κουμτζή, από το Τμήμα Φυσικής του ιδρύματος.

Σε ανακοίνωσή της η Σύγκλητος του Ιδρύματος κάνει λόγο για πρωτοβουλία όσον αφορά στη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των φοιτητών με αναπηρία στο πανεπιστήμιο.

Ο πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, δήλωσε ότι το ΑΠΘ έχει κάνει σημαντικά βήματα, προκειμένου να διασφαλίσει την ισότιμη πρόσβαση των φοιτητών με αναπηρία στην εκπαίδευση και στην έρευνα.

Η περαιτέρω βελτίωση της προσβασιμότητας, όπως τονίζει, προϋποθέτει υποδομές, εξοπλισμό, εξειδικευμένο προσωπικό και τεχνογνωσία, τα οποία αυτή τη στιγμή και με δεδομένη την οικονομική συγκυρία δε διαθέτει το ΑΠΘ.

«Γι’ αυτό, λοιπόν, ζητάμε από το υπουργείο Παιδείας να διευκρινίσει ποιες είναι οι προθέσεις του, προκειμένου να καλυφθούν και σε ποιο βαθμό οι ελλείψεις αυτές με έκτακτη χρηματοδότηση» καταλήγει ο Πρύτανης.

Έτσι στην τελευταία συνεδρίασή της η Σύγκλητος του Ιδρύματος αποφάσισε να ζητηθεί η συνδρομή του υπουργείου Παιδείας, ώστε να εξασφαλιστούν οι κατάλληλες υποδομές και προσωπικό.

Επίσης αποφάσισε να συνταχθεί με ευθύνη του Προέδρου της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής καθηγητή Αλέξη Μπένου κείμενο που να περιγράφει τις αρχές που διασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση, καθώς και τις μέχρι σήμερα δράσεις και υποδομές πρόσβασης του ΑΠΘ,  στις σπουδές των φοιτητών με αναπηρία.

Τέλος η Σύγκλητος αποφάσισε να συσταθεί επιτροπή αποτελούμενη από εξειδικευμένους καθηγητές, η οποία θα επιλαμβάνεται όλων των περιπτώσεων φοιτητών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ισότιμης πρόσβασης.