Η Google ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την επέκταση της υπηρεσίας Google Fiber σε 34 επιπλέον δήμους, σε εννέα μητροπολιτικές περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η Google ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την επέκταση της υπηρεσίας Google Fiber σε 34 επιπλέον δήμους, σε εννέα μητροπολιτικές περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών.
Πιο συγκεκριμένα, στους σχεδιασμούς της Google περιλαμβάνεται η επέκταση του δικτύου Fiber σε εννέα μητροπολιτικές περιοχές, στις οποίες περιλαμβάνονται η Atlanta, η Charlotte, το Nashville, το Phoenix, το Portland, το Raleigh-Durham, το San Antonio, το Salt Lake City και το San Jose.
Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, έχουν προσκληθεί οι δημοτικές αρχές των πόλεων να συνεργαστούν με την Google. Μετά από αυτό το αρχικό στάδιο ανταλλαγής απόψεων και σχεδίων, η Google θα προχωρήσει, περί τα τέλη του έτους, στην τελική ανακοίνωση των πόλεων στις οποίες θα επεκταθεί το δίκτυο Fiber.
Μέχρι σήμερα το δίκτυο Fiber προσφέρει γρήγορες συνδέσεις στο Διαδίκτυο και υπηρεσίες καλωδιακής τηλεόρασης μόνο σε δύο πόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών: στο Kansas City και στο Provo. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες εγκατάστασης του δικτύου και στο Austin του Texas.
Οι χρεώσεις της υπηρεσίας είναι 120 δολάρια/ μήνα για την υπηρεσία καλωδιακής τηλεόρασης και Internet ταχύτητας 1.000 mbps, 70 δολάρια/ μήνα για Internet και μία δωρεάν υπηρεσία πρόσβασης στο Διαδίκτυο, σε χαμηλή ταχύτητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες στο Kansas City, της πρώτης περιοχής όπου εγκαταστάθηκε το Google Fiber, παρέλαβαν ένα tablet Nexus 7 μαζί με τους αποκωδικοποιητές της καλωδιακής τηλεόρασης, σε συνδυασμό με 1TB αποθηκευτικού χώρου στο Google Drive.
Μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας παροχής γρήγορου Internet, Google Fiber, στο Kansas City, πολλοί αναλυτές της αγοράς θεώρησαν ότι επρόκειτο για ένα «πείραμα» της εταιρείας. Ωστόσο, οι μετέπειτα κινήσεις και πρωτίστως η ανακοίνωση πιθανής επέκτασης σε 34 διαφορετικές πόλεις δείχνουν ότι η Google θεωρεί το Fiber μια επένδυση που θα μπορούσε να της αποφέρει κέρδη. Έστω και αν αυτή η κίνηση την φέρνει πλέον αντιμέτωπη με τους παραδοσιακούς «παίκτες» στην αγορά παροχής υπηρεσιών Internet των Ηνωμένων Πολιτειών.