Τεχνολογία-Επιστήμη
Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014 09:42

LinkedIn: Επεκτείνει την πρόσβαση στην «εκδοτική πλατφόρμα» του

Μέχρι πρόσφατα, το LinkedIn επέτρεπε σε μια μικρή ομάδα από «Influencers», όπως ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, ο Μπιλ Γκέιτς και ο Μπαράκ Ομπάμα, να δημοσιεύουν τις σκέψεις και συμβουλές τους υπό τη μορφή blog posts (δημοσιεύσεις με εικόνες, χωρίς όριο λέξεων).

Μέχρι πρόσφατα, το LinkedIn επέτρεπε σε μια μικρή ομάδα από «Influencers», όπως ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, ο Μπιλ Γκέιτς και ο Μπαράκ Ομπάμα, να δημοσιεύουν τις σκέψεις και συμβουλές τους υπό τη μορφή blog posts (δημοσιεύσεις με εικόνες, χωρίς όριο λέξεων). Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του TechCrunch, αυτό αλλάζει πλέον, καθώς το γνωστό επαγγελματικό δίκτυο ετοιμάζεται να ανοίξει την πρόσβαση στη συγκεκριμένη «εκδοτική πλατφόρμα» σε όλους τους χρήστες του.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το συγκεκριμένο άνοιγμα θα γίνει σε στάδια, με την πρόσβαση να ανοίγει αρχικά σε 25.000 αγγλόφωνους χρήστες. Η διαδικασία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σε περίπου δύο μήνες.

«Ένα από τα μεγάλα, στρατηγικά μας στοιχήματα για την εταιρεία είναι το LinkedIn να εξελιχθεί σε μία καθοριστική, επαγγελματική εκδοτική πλατφόρμα» δήλωσε ο Ράιαν Ροσλάνσκι, στέλεχος της εταιρείας. «Το κάνουμε αυτό επειδή θέλουμε το LinkedIn να γίνει το μέρος όπου τα μέλη μπορούν να εξελιχθούν σε παραγωγικούς, επιτυχημένους επαγγελματίες – όχι απλά το μέρος όπου προσπαθείς να βρεις δουλειά, ή να ψάξεις για ένα άλλο πρόσωπο».

Η εταιρεία λανσάρισε το δίκτυο των «Influencers» το περσινό φθινόπωρο, με περίπου 150 «thought leaders», οι οποίοι έχουν αυξηθεί έκτοτε στους περίπου 500. Ο αριθμός αυτός θα παραμείνει σε γενικές γραμμές ως έχει, αν και ο Ροσλάνσκι δήλωσε στο TechCrunch ότι η νέα ανοιχτή πρόσβαση στις εκδόσεις στο LinkedIn θα μπορούσε εν δυνάμει να επιτρέψει σε χρήστες να εισέλθουν σε αυτές τις λίστες γράφοντας δημοσιεύσεις που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό.

Τα posts των Influencers είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο δίκτυο, επιτυγχάνοντας μεγάλες επισκεψιμότητες. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρεία προσθέτει επίσης στους Influencers μερικά «δυνατά» ονόματα του επιχειρηματικού χώρου, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Κάρλος Γκοσν και ο δημιουργός της εφαρμογής Summly και πλέον στέλεχος της Yahoo!, Νικ ντ’ Αλοΐσιο.