Η ταϊβανέζικη HTC αποφασίζει να κάνει μια ουσιαστική στροφή, στην τοποθέτηση των smartphones της, στοχεύοντας πλέον στις κατηγορίες των προσιτών, οικονομικά, συσκευών.
Η ταϊβανέζικη HTC αποφασίζει να κάνει μια ουσιαστική στροφή, στην τοποθέτηση των smartphones της, στοχεύοντας πλέον στις κατηγορίες των προσιτών, οικονομικά, συσκευών.
Στον απόηχο των απογοητευτικών οικονομικών αποτελεσμάτων, η HTC αποφασίζει να στρέψει την προσοχή της στα «χαμηλότερα» τμήματα της αγοράς και στην προώθηση φθηνότερων συσκευών που θα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία.
Σε δηλώσεις της στο Reuters, η συν-ιδρύτρια της εταιρείας, Cher Wang, παραδέχεται ότι η HTC κατά τον προηγούμενο χρόνο επικεντρώθηκε στην προώθηση κορυφαίων, από απόψεως τεχνικών χαρακτηριστικών, συσκευών, οι οποίες χαρακτηρίζονται επιπλέον και από υψηλές τιμές. Με τον τρόπο αυτό αφέθηκε ανεκμετάλλευτο ένα μεγάλο τμήμα της αγοράς που αφορά την μεσαία κατηγορία συσκευών.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, η HTC θα στοχεύει πλέον στην παραγωγή περισσότερων mid-range μοντέλων που θα κινούνται, τιμολογιακά, στα 150 με 300 δολάρια. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει την επικέντρωση στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου τέτοιες συσκευές επιτυγχάνουν υψηλές πωλήσεις. Πέρα όμως από αυτές τις κινήσεις, η εταιρεία θα συνεχίσει να διαθέτει στην αγορά συσκευές που θα εντάσσονται στην high-end κατηγορία, των οποίων το κόστος τοποθετείται πάνω από τα 600 δολάρια.
Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά το Reuters, από τις 53 συσκευές που κυκλοφόρησε η HTC στην κινεζική αγορά, μόνο δύο κόστιζαν κάτω από τα 150 δολάρια, δηλαδή την κατηγορία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στη χώρα.
Πρόσφατα, η HTC ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου του 2013, σύμφωνα με τα οποία είχε έσοδα της τάξης των 1,4 δισ. δολαρίων, μειωμένα κατά 28% σε σχέση με τη αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αντίστοιχα τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 10 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, η HTC αναμένει για το πρώτο τρίμηνο του 2014 περαιτέρω μείωση των εσόδων, σε ένα ποσό που θα κυμανθεί μεταξύ των 1,12 και 1,18 δισ. δολαρίων.
Σε μια προσπάθεια να ανατρέψει την κατάσταση η HTC δαπάνησε ένα δισεκατομμύριο δολάρια για να κάνει τον ηθοποιό Robert Downey Jr το επίκεντρο της διαφημιστικής της καμπάνιας. Όμως, όπως δείχνουν και τα οικονομικά στοιχεία, ούτε ο κινηματογραφικός Iron Man φαίνεται να βοήθησε ιδιαίτερα.