Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar Worldpanel το λειτουργικό σύστημα Android της Google διατήρησε τα σκήπτρα και για το τελευταίο τρίμηνο του 2013.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar Worldpanel το λειτουργικό σύστημα Android της Google διατήρησε τα σκήπτρα και για το τελευταίο τρίμηνο του 2013.
Πιο αναλυτικά, τα τελευταία στοιχεία πωλήσεων της εταιρείας ερευνών Kantar δείχνουν ότι το Android έκλεισε το 2013 στην κορυφή των λειτουργικών συστημάτων, για την ευρωπαϊκή αγορά, φτάνοντας το ποσοστό του 68,6%. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Apple με ποσοστό 18,5%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Windows Phone, το οποίο εμφανίζει σημαντική ετήσια αύξηση και με μερίδιο αγοράς που φτάνει το 10,3%, δηλαδή διατηρεί διψήφιο μερίδιο για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο.
Παρόμοια είναι η εικόνα και σε παγκόσμιο επίπεδο, με το Android να διατηρεί τα πρωτεία στις 12 κύριες αγορέςς. Σε αυτές περιλαμβάνονται εκτός από την Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Λατινική Αμερική, η Κίνα και η Ιαπωνία. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Apple με απώλειες, αλλά διατηρώντας ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά σε κρίσιμες αγορές όπως οι ΗΠΑ (43,9%), το Ηνωμένο Βασίλειο (29,9%) και η Κίνα (19%).
Σε επίπεδο κατασκευαστών η Samsung, μετά από σειρά ετών όπου εμφάνιζε ταχεία ανάπτυξη, φαίνεται πλέον να βρίσκεται υπό πίεση. Πιο συγκεκριμένα, στην Ευρώπη καταλαμβάνει μερίδιο 40,3% με μείωση 2,2 ποσοστιαίων μονάδων, ενώ στη γιγαντιαία κινεζική αγορά παρέμεινε σταθερή στο ποσοστό του 23,7%. Στις αιτίες περιλαμβάνεται η ραγδαία άνοδος των κινέζων κατασκευαστών: η Xiaomi για παράδειγμα προηγήθηκε των Apple και Samsung και αναδείχθηκε σε κορυφαίο κατασκευαστή για την αγορά της Κίνας, προτάσσοντας ένα συνδυασμό κορυφαίων τεχνικών χαρακτηριστικών, χαμηλών τιμών και έντονης online προώθησης μέσω των social media. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προϊόντα της Xiaomi διατίθενται αποκλειστικά μέσω online παραγγελιών.
Αντίθετα, η Ιαπωνία θα πρέπει να θεωρείται το προπύργιο της Apple αφού η αμερικανική εταιρεία έκλεισε το τελευταίο τρίμηνο του 2013 με μερίδιο αγοράς στα smartphones που έφτασε στο εντυπωσιακό 68,7%. Στις Ηνωμένες Πολιτείες όμως η Apple δείχνει να χάνει ένα σημαντικό 6% των πωλήσεών της, διατηρώντας ωστόσο το εντυπωσιακό 44% της συνολικής αγοράς.