Τεχνολογία-Επιστήμη
Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014 11:29

Facebook: Καθαρά έσοδα 1,5 δισ. για το 2013

Αύξηση 63% στα έσοδα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ανέφερε το Facebook για το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην άνοδο των πωλήσεων διαφημίσεων όσον αφορά σε φορητές συσκευές (mobile advertising) – κάτι που αποτελεί προτεραιότητα του δημιουργού του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Αύξηση 63% στα έσοδα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ανέφερε το Facebook για το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην άνοδο των πωλήσεων διαφημίσεων όσον αφορά σε φορητές συσκευές (mobile advertising) – κάτι που αποτελεί προτεραιότητα του δημιουργού του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Ειδικότερα, όσον αφορά στο τέταρτο τρίμηνο του 2013, το Facebook ανακοίνωσε συνολικά έσοδα 2,59 δισ. δολαρίων και καθαρά έσοδα 523 εκατ. Γενικότερα, για όλο το 2013, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο είχε κέρδη ύψους 1,5 δισ. δολαρίων και έσοδα ύψους 7,87 δισ. (αύξηση 55% σε σχέση με το προηγούμενο έτος). Μετά τις ανακοινώσεις, η μετοχή του σημείωσε άνοδο 10%.

Σημειώνεται ότι πριν από δύο χρόνια η εταιρεία δεν είχε έσοδα από mobile advertising, ωστόσο επικεντρώθηκε στο αντικείμενο, καθιστώντας την εφαρμογή της για φορητές συσκευές ελκυστική για διαφημιστές και χρήστες.

Επίσης, το Facebook ανακοίνωσε ότι τον Δεκέμβριο είχε 757 εκατ. καθημερινούς χρήστες παγκοσμίως (αύξηση της τάξης του 22%). Επίσης, σημαντική άνοδο σημείωσε και η χρήση του Facebook Messenger, με αύξηση των χρηστών κατά 70%.

Σε δήλωσή του ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έκανε λόγο για ένα εξαιρετικό φινάλε χρονιάς για το κοινωνικό δίκτυο, συμπληρώνοντας ότι η εταιρεία προσβλέπει στη δεύτερη δεκαετία της, βοηθώντας στη διασύνδεση του υπόλοιπου κόσμου.

Το Facebook «γίνεται» δέκα ετών την ερχόμενη Τρίτη, σηματοδοτώντας τη μεταμόρφωσή του από ένα προσωπικό project του Ζούκερμπεργκ σε μία διεθνούς εμβέλειας «αυτοκρατορία» 1,23 δισ. χρηστών το μήνα.  

Σημειώνεται ότι τα εν λόγω αποτελέσματα ανακοινώνονται μετά τη μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Princeton ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο θα έχει την κατάληξη μίας επιδημίας και θα έχει χάσει το 80% των χρηστών του ως το 2015.