Για υποκρισία κατηγορεί την κυβέρνηση σχετικά με τη συζήτηση για την καθιέρωση της «Λευκής Εβδομάδας» η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), κάνοντας λόγο για στάση «Μαρίας Αντουανέτας».
Για υποκρισία κατηγορεί την κυβέρνηση σχετικά με τη συζήτηση για την καθιέρωση της «Λευκής Εβδομάδας» η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), κάνοντας λόγο για στάση «Μαρίας Αντουανέτας».
Η κυβέρνηση, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, έρχεται να σκύψει πάνω από τα προβλήματα των εργαζομένων και να αναφωνήσει «αν δεν έχετε ψωμί, φάτε παντεσπάνι».
«Γιατί αυτή τη φράση φέρνει στο μυαλό όλων η συζήτηση που διεξάγεται τις τελευταίες μέρες για την καθιέρωση της λεγόμενης “λευκής εβδομάδας” μετά την Καθαρά Δευτέρα προκειμένου οι μαθητές και οι οικογένειες τους να κάνουν χειμερινές διακοπές» τονίζει η ΟΛΜΕ.
Σύμφωνα με την ομοσπονδία, η κυβέρνηση δείχνει να πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι δεν πάνε χειμερινές διακοπές επειδή τους λείπει ο χρόνος και τους δεσμεύουν οι σχολικές υποχρεώσεις των παιδιών τους, όμως στην πραγματικότητα αυτό συμβαίνει λόγω των πολιτικών λιτότητας. Παράλληλα, γίνεται λόγος για «κροκοδείλια δάκρυα» για τις χαμένες ώρες από τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών, καθώς και για αδιαφορία για την παιδαγωγική διαδικασία, με αφορμή τις προτάσεις για κατάργηση των σχολικών περιπάτων.
Ακόμα και ο συγκεκριμένος θεσμός των σχολικών περιπάτων έχει τη δική του λογική και δεν μπορεί να καταργηθεί απλά για να δουλέψουν τα ξενοδοχεία, συμπληρώνεται σχετικά.
«Κουλτούρα παρέμβασης των επιχειρήσεων στη ζωή του σχολείου»
Η ΟΛΜΕ καταγγέλλει δημιουργία κουλτούρας παρέμβασης των επιχειρήσεων στη ζωή του σχολείου, κάτι που «ταιριάζει και με τις συνολικότερες κατευθύνσεις της Ε.Ε. για την εκπαίδευση».
«Αυτό που κάνουν σήμερα οι ξενοδόχοι, θα μπορεί να το κάνει αύριο η οποιαδήποτε επιχειρηματική ομάδα, όταν κρίνει ότι η μία ή άλλη πτυχή της σχολικής ζωής είναι εμπόδιο στην κερδοφορία της», τονίζεται.
Κλείνοντας, η ΟΛΜΕ καλεί το υπουργείο Παιδείας να αφήσει τα σχέδια για «λευκές εβδομάδες» και να πάψει να αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως εμπόδιο στην επιχειρηματική δράση και ανάπτυξη.