Μια ομάδα νεαρών σχεδιαστών θέλει να κάνει λίγο πιο εύκολη τη ζωή ανθρώπων σε αναπηρικό αμαξίδιο, οι οποίοι ζουν σε πόλεις. Πραγματοποιεί εκστρατεία για τη συγκέντρωση πόρων που θα της επιτρέψουν να πάει ένα βήμα πιο κοντά στην εμπορευματοποίηση ενός μικρού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να εισέλθει με το αμαξίδιό του χωρίς βοήθεια.
Μια ομάδα νεαρών σχεδιαστών θέλει να κάνει λίγο πιο εύκολη τη ζωή ανθρώπων σε αναπηρικό αμαξίδιο, οι οποίοι ζουν σε πόλεις. Πραγματοποιεί εκστρατεία για τη συγκέντρωση πόρων που θα της επιτρέψουν να πάει ένα βήμα πιο κοντά στην εμπορευματοποίηση ενός μικρού ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να εισέλθει με το αμαξίδιό του χωρίς βοήθεια.
Η Absolute Design με έδρα την Κροατία απαρτίζεται από μηχανικούς και σχεδιαστές, οι οποίοι έχουν συνεργαστεί με τη Lamborghini, τη Mclaren, την Chrysler και την Alfa Romeo για την ανάπτυξη των concept οχημάτων του μέλλοντος, ενώ διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων και αυτοκινήτων.
Εκ πρώτης όψεως το EQUAL, όπως ονομάζεται, μοιάζει με μία λίγο μικρότερη εκδοχή του Smart. Η διαφορά του έγκειται στο σύστημα εισόδου, όχι από δύο πλαϊνές πόρτες, αλλά από μία πόρτα στο πίσω μέρος, η οποία αποκαλύπτει μια μικρή ράμπα για το αναπηρικό αμαξίδιο.
«Λόγω της καινοτόμου κατασκευής και της χρήσης ηλεκτροκινητήρων στους πίσω τροχούς, δεν υπάρχει ανάγκη μηχανικής σύνδεσης μεταξύ των τροχών», εξηγούν οι σχεδιαστές. «Αυτό μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μια κανονική ράμπα, ώστε ο χρήστης με αναπηρία να μπαίνει στο όχημα μόνος του και με απλό τρόπο, χωρίς να χρειάζεται να αποχωριστεί στιγμή το αμαξίδιό του.»
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι εργονομικά σχεδιασμένο, με τιμόνι που προσαρμόζεται και με μια συσκευή χειροκίνητου ελέγχου αντί για ποδομοχλούς. Υπάρχουν επίσης εύκολα προσβάσιμοι χώροι αποθήκευσης, κάτι που τα περισσότερα αυτοκίνητα ανάλογου μεγέθους δεν διαθέτουν.
Στη σελίδα της εκστρατείας τους στο Indiegogo, οι εμπνευστές του EQUAL δεν αναφέρονται στις τεχνικές προδιαγραφές, στην αυτονομία ή στην τιμή του οχήματος. Φιλοδοξούν να συγκεντρώσουν 150.000 δολάρια για να κατασκευάσουν το πρωτότυπό τους και να ανοίξουν το δρόμο για την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι τα πρώτα οχήματα θα μπορούσαν να είναι έτοιμα τον Απρίλιο του 2014.