Τεχνολογία-Επιστήμη
Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013 15:44

News Corp: Αγορά του Storyful αντί 18 εκατ. ευρώ

Στην αγορά του πρώτου πρακτορείου social news, Storyful, προέβη ο κολοσσός των ΜΜΕ, News Corp,  αντί 18 εκατ. ευρώ (περίπου 25 εκατ. δολαρίων).

Στην αγορά του πρώτου πρακτορείου social news, Storyful, προέβη ο κολοσσός των ΜΜΕ, News Corp,  αντί 18 εκατ. ευρώ (περίπου 25 εκατ. δολαρίων).

Το Storyful αυτοχαρακτηρίζεται ως η πρώτη social news agency στον κόσμο, και αποτελεί μία startup η οποία αναζητεί ειδήσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Ιδρύθηκε το 2008 στο Δουβλίνο και αυτό που κάνει είναι να αναζητεί, επαληθεύει, αποκτά και διανέμει υλικό ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος που έχει παραχθεί από χρήστες, τα οποία και παρέχει στους συνεργάτες του

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της News Corp, η εταιρεία θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες του Storyful στον εντοπισμό ειδήσεων εν μέσω του «θορύβου» των social media, εκμεταλλευόμενη την  παγκόσμια, στιβαρή ψηφιακή της παρουσία και την εμπειρία της στον τομέα της διαφήμισης και επεκτείνοντας τις υπηρεσίες που παρέχει το Storyful σε αίθουσες σύνταξης, διαφημιστικές εταιρείες και μεγάλα brands. Όπως επισημαίνεται, η News Corp θα χρησιμοποιήσει επίσης και τα εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί από το Storyful και σε άλλες δραστηριότητές της.

Το Storyful θα συνεχίσει να λειτουργεί ως ανεξάρτητη επιχείρηση, εντός των κόλπων της News Corp, και θα συνεχίσει τις συνεργασίες με μεγάλα ονόματα του χώρου, στα οποία περιλαμβάνονται η Wall Street Journal, οι New York Times, το BBC, το ABC News κ.α.

«Το Storyful έχει εξελιχθεί σε μια “πλατεία χωριού” για πολύτιμα βίντεο, χρησιμοποιώντας δημοσιογραφική αντίληψη, ακεραιότητα και δημιουργικότητα για να βρει, επαληθεύσει και εμπορευματοποιήσει το υλικό που παράγεται από χρήστες» δήλωσε ο Ρόμπερτ Τόμσον, διευθύνων σύμβουλος της News Corp. «Μέσω της εξαγοράς αυτής, μπορούμε να επεκτείνουμε την πλατεία και πέρα από σύνορα, γλώσσες και πλατφόρμες» πρόσθεσε.

Το Storyful αξιοποιεί προηγμένη τεχνολογία σε συνδυασμό με δημοσιογραφική αντίληψη, προκειμένου να παρέχει πληθώρα υλικού στους συνεργάτες του, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης βίντεο στο δικό τους υλικό  (είτε αυτό είναι ειδησεογραφικό, είτε διαφημιστικό κλπ), την παρακολούθηση της κοινής γνώμης στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και τη χρήση ειδικών εργαλείων αναζήτησης σε πραγματικό χρόνο. Μέσα στο 2013, τα βίντεο τα οποία παρείχε το Storyful απέδωσαν 750 εκατ. views στους φορείς με τους οποίους συνεργάζεται.

Όπως αναφέρει ο Μαρκ Λιτλ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Storyful, ητο εν λόγω «πρακτορείο» αποτελεί το πρώτο ειδησεογραφικό πρακτορείο της εποχής των social media. «Διαχωρίζουμε τις ειδήσεις από τον θόρυβο. Ανακαλύπτουμε και επαληθεύουμε το πιο πολύτιμο υλικό στο social web. Βοηθούμε τον κόσμο να πει τις ιστορίες του σε πρώτο πρόσωπο».

«Η διεθνής ομάδα δημοσιογράφων μας θα συνεχίσει να καλύπτει τα νέα σε πραγματικό χρόνο 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Οι τεχνολογικές μας ομάδες θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν εργαλεία για τις αίθουσες σύνταξης του μέλλοντος. Θα συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους κορυφαίους ειδησεογραφικούς οργανισμούς του κόσμου. Και θα συνεργαστούμε με brands, διαφημιστές, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και άλλους φορείς για να τους βοηθήσουμε να συνειδητοποιήσουν τις πλήρεις δυνατότητες του επαληθευμένου βίντεο και του online υλικού…η social/”κοινωνική” δημοσιογραφία δεν είναι πρόβλημα για τη βιομηχανία των ΜΜΕ, αλλά λύση» καταλήγει.