Η ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει το δικό της λιθαράκι για να καλυφτούν οι κοινωνικές ανάγκες που λόγω της κρίσης έχουν δημιουργηθεί, ενδυναμώνοντας έτσι τη σχέση της με τους καταναλωτές και τις τοπικές κοινωνίες.
Στο πλαίσιο της «Αλυσίδας Ευθύνης», που αποτελεί την πλατφόρμα εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε στις 30 Σεπτεμβρίου μία από τις μεγαλύτερες εκστρατείες Εταιρικής Υπευθυνότητας με τον τίτλο «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα».
Με σύμμαχο την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε», η εταιρεία καλεί όλους, από τη μία άκρη της χώρας στην άλλη, να γίνουν μέλη της μεγαλύτερης αλυσίδας αλληλεγγύης που πραγματοποιήθηκε ποτέ. Οι καταναλωτές το μόνο που έχουν να κάνουν είναι είτε να επιλέγουν κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου από τα «προϊόντα αλληλεγγύης» με την ειδική σήμανση, είτε να συγκεντρώσουν τρόφιμα στα καταστήματα του δικτύου.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η προσπάθεια αυτή ενισχύεται ακόμα και όταν επιλέγουμε προϊόντα μικρών και μεγάλων προμηθευτών, που υποστηρίζουν το πρόγραμμα της ΑΒ. Μέρος του ποσού που συγκεντρώνεται από τις πωλήσεις, θα διατεθεί για την ενίσχυση της πανελλαδικής αυτής αλυσίδας αλληλεγγύης. Με τις «52 εβδομάδες, 52 δράσεις σίτισης και φροντίδας σε όλη την Ελλάδα» γινόμαστε και εμείς μέλη του αξέχαστου ταξιδιού που θα διαρκέσει 52 εβδομάδες. Με αγάπη προς τον συνάνθρωπο μπορούμε να προσθέσουμε περισσότερη αισιοδοξία στην καθημερινότητα των ανθρώπων που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Ο κρίκος γίνεται αλυσίδα και όλοι μαζί συνεισφέρουμε σε όσους μας χρειάζονται.