Tον αλγόριθμο του News Feed αναβαθμίζει το Facebook, με σκοπό την παρουσίαση περισσότερου υλικού «υψηλής ποιότητας» στους χρήστες του, όπως άρθρα ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος και κείμενα σχετικά με τρέχοντα γεγονότα.
Tον αλγόριθμο του News Feed αναβαθμίζει το Facebook, με σκοπό την παρουσίαση περισσότερου υλικού «υψηλής ποιότητας» στους χρήστες του, όπως άρθρα ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος και κείμενα σχετικά με τρέχοντα γεγονότα.
Ο αναβαθμισμένος αλγόριθμος σημαίνει ότι πλέον οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να περιμένουν περισσότερες «ειδήσεις» στα News Feeds τους, ειδικά σε φορητές συσκευές. Όπως αναφέρουν σε δημοσίευσή τους οι Βαρούν Καχόλια και Μινγουέν Τζι, στελέχη της της εταιρείας, σκοπός του News Feed είναι να παρουσιάζεται το σωστό υλικό στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή – και από τη στιγμή που αναγνωρίζεται πλέον το ότι έχει αυξηθεί ο αριθμός αυτών που ενημερώνονται μέσω του Facebook, η εταιρεία οφείλει να κάνει κάτι για αυτό, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν περισσότερα ειδησεογραφικά κείμενα και τα σχόλια των φίλων τους πάνω σε αυτά.
Άρθρα και δημοσιεύσεις που οι φίλοι κάποιων έχουν σχολιάσει θα εμφανίζονται ψηλά στο News Feed, σε μία προσπάθεια ενθάρρυνσης των συζητήσεων πάνω σε άρθρα- ακόμα και όταν πρόκειται για άρθρα τα οποία έχουν ήδη διαβαστεί. Με το συγκεκριμένο update, θα είναι δυνατή η επανεμφάνιση «ψηλά» δημοσιεύσεων που έχουν νέα σχόλια από φίλους.
«Γιατί το κάνουμε αυτό; Οι έρευνές μας δείχνουν ότι γενικά οι χρήστες προτιμούν links σε άρθρα υψηλής ποιότητας σχετικά με τρέχοντα γεγονότα, τις αγαπημένες τους αθλητικές ομάδες ή κοινά ενδιαφέροντα, αντί για τα πιο πρόσφατα memes (μιμητικές τάσεις, συχνά χιουμοριστικού περιεχομένου). Σύντομα θα είμαστε καλύτεροι στο να ξεχωρίζουμε ένα άρθρο υψηλής ποιότητας σε μία ιστοσελίδα σε σχέση με μία meme photo» αναφέρεται σχετικά στη δημοσίευση.
Επίσης, υπογραμμίζεται ότι το Facebook προβαίνει σε αλλαγές έτσι ώστε ένας χρήστης να μπορεί να βλέπει περισσότερα άρθρα παρεμφερή με αυτά στα οποία έχει διαβάσει: «σύντομα, αφού κάνετε κλικ σε ένα link προς άρθρο, θα μπορείτε να δείτε μέχρι τρία σχετικά άρθρα, αμέσως από κάτω στο News Feed, για να σας βοηθήσουμε να ανακαλύψετε περισσότερο υλικό που μπορεί να σας ενδιαφέρει».