Αθλητικά
Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013 15:13

Η συνεργασία Ολυμπιακού-Τράπεζας Πειραιώς απέφερε νέα πιστωτική κάρτα

Πολλά προνόμια, όπως για παράδειγμα εισιτήρια και κάρτες διαρκείας μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει η νέα «ερυθρόλευκη» πιστωτική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, η επίσημη παρουσίαση της οποίας στα ΜΜΕ έγινε σήμερα στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης».

 

Πολλά προνόμια, όπως για παράδειγμα εισιτήρια και κάρτες διαρκείας μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει η νέα «ερυθρόλευκη» πιστωτική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, η επίσημη παρουσίαση της οποίας στα ΜΜΕ έγινε σήμερα στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης».

«Με ιδιαίτερη τιμή καλωσορίζουμε την Τράπεζα Πειραιώς στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Μαζί θα πορευτούμε για τα επόμενα τουλάχιστον δύο χρόνια. Μέσα από αυτή τη συνεργασία μπορούμε να προσφέρουμε στους φιλάθλους μας μία σειρά από καινοτόμα προνόμια και σημαντικές προσφορές για όσους την χρησιμοποιήσουν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος.

Ο εκπρόσωπος του τραπαζικού ιδρύματος, Γιάννης Ρόκας, επισήμανε από την πλευρά του: «Πρόκειται για ένα ''παιχνίδι'' που κερδίζουν όλοι: η ομάδα, η Τράπεζα και οι φίλαθλοί της. Η ομάδα κερδίζει έσοδα και οι φίλαθλοι της κερδίζουν από τα προνόμιά της, καθώς θα επωφεληθούν αρκετά από αυτή τη συνεργασία... Έχουμε και άλλα σχέδια, όπως για μία προπληρωμένη κάρτα για τους οπαδούς του Ολυμπιακού για να την χρησιμοποιούν σε διάφορες αγορές του. Το branding του Ολυμπιακού θα το εκμεταλλευτούμε και μέσω του Winbank, όταν κάποιος θελήσει να αγοράσει κάτι μέσω του ίντερνετ»

Ο γενικός διευθυντής στον τομέα λιανικής τραπεζικής, Σωτήρης Σιρμακέζης, διευκρίνισε ότι η κάρτα «θα κυκλοφορήσει σε δύο τύπους την ''κόκκινη'' και τη ''χρυσή'' και θα είναι κάρτες πιστότητας ή κάρτες ανταμοιβής. Δίνει ξεχωριστές προσφορές, όπως εισιτήρια, κάρτες διαρκείας ή άλλα δώρα. Έχουμε καλύψει όλες τις βασικές ανάγκες ενός κατόχους πιστωτικής κάρτα, όπως για παράδειγμα οι άτοκες δόσεις για την αγορά εισιτήριων διαρκείας, αποκλειστικές προσφορές, κληρώσεις για δώρα και άλλα πολλά».

Στην εκδήλωση παρέστησαν οι δύο από τους αρχηγούς του Ολυμπιακού, με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο να υπογραμμίζει ότι «και οι δύο πλευρές έχουμε ως στόχο την κορυφή. Σίγουρα, με το συγκεκριμένο προϊόν θα έρθει κοντά μας ο κόσμος, ο οποίος θα στηρίξει την προσπάθεια αυτή και πιστεύω πως θα είναι πάντα δίπλα μας».

Από την πλευρά του, ο Νταβίντ Φουστέρ παρατήρησε πως «τέτοιου είδους συνεργασίες είναι πολύ σημαντικές για τον Ολυμπιακό, αφού ανεβάζουν κι άλλο το επίπεδό του και εκτός Ελλάδας. Ο φίλαθλός μας έρχεται πιο κοντά στην ομάδα, μέσω αυτής της συνεργασίας και όπως να το πεις ήταν πολύ καλή ιδέα, κυρίως για τον φίλαθλο του Ολυμπιακού».