Προβλήματα στην εφαρμογή της νησιωτικής πολιτικής διαπιστώνει η ΔΗΜΑΡ η οποία, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, αναφέρει ότι διαπιστώνει στην εφαρμογή της από τη σημερινή κυβέρνηση, αποδόμηση των μέχρι στιγμής πεπραγμένων και υπονόμευση των μελλοντικών της στόχων.
Προβλήματα στην εφαρμογή της νησιωτικής πολιτικής διαπιστώνει η ΔΗΜΑΡ η οποία, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, αναφέρει ότι διαπιστώνει στην εφαρμογή της από τη σημερινή κυβέρνηση, αποδόμηση των μέχρι στιγμής πεπραγμένων και υπονόμευση των μελλοντικών της στόχων.
«Ο νέος γ.γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ορίστηκε 4 μήνες μετά την παραίτηση του προηγούμενου, με αποτέλεσμα οι αναγκαίες πρωτοβουλίες σε πολιτικό επίπεδο να έχουν βαλτώσει» τονίζει και αναφέρει ότι το σχέδιο του ΕΣΠΑ 2014-20 που πρόσφατα δόθηκε στους αρμόδιους φορείς για παρατηρήσεις, περιλαμβάνει περιορισμένες αναφορές στον νησιωτικό χώρο.
Όπως τονίζει, όσον αφορά στη νησιωτική αναπτυξιακή στρατηγική, δεν προβλέπεται καμία χωρική διαφοροποίηση, θεωρώντας τη χώρα ως ενιαίο και ομοιογενή χώρο.
Επίσης στην ερώτηση που κατέθεσε η ΔΗΜΑΡ καταγγέλλει τα εξής: Οι συνεχείς καθυστερήσεις και ματαιώσεις δρομολογίων, αποτελούν καθημερινότητα για τους κατοίκους των νησιών.
Εξαιτίας της μείωσης των ποσών που διατίθενται για τις άγονες γραμμές, ξεκινούν οριζόντιες περικοπές σε πολλές συνδέσεις, με αποτέλεσμα να πλήττονται πολλά μεσαία και μικρά νησιά της χώρας.
Δεν ανακοινώνονται έγκαιρα τα δρομολόγια και δεν τηρείται η δυνατότητα κρατήσεων και αγοράς εισιτηρίων για όλο το έτος - κάτι που αποτελεί υποχρέωση των ναυτιλιακών εταιρειών.
Επίσης καταγγέλλει ότι μεθοδεύεται μεταφορά των αρμοδιοτήτων από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στη Γ.Γ Ναυτιλίας αντί να συμβεί το αντίθετο.
Αυτό, σύμφωνα με την ΔΗΜΑΡ, θα οδηγήσει αναπόφευκτα στη συρρίκνωση του προσωπικού της Γενικής Γραμματείας και τελικά στη διάλυση της εφόσον δεν μεταφερθούν άλλες ουσιαστικές για τη νησιωτικότητα αρμοδιότητες.