Σε 3.000 ανέρχονται οι δημότες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρέβεζας (ΔΕΥΑΠ), σε σύνολο 12.500 καταναλωτών
Σε 3.000 ανέρχονται οι δημότες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρέβεζας (ΔΕΥΑΠ), σε σύνολο 12.500 καταναλωτών, με αποτέλεσμα τα συσσωρευμένα χρέη να ανέρχονται στο 1,8 εκατ. ευρώ, με σημαντικό ποσοστό τους να αφορά απλήρωτους λογαριασμούς επαγγελματιών.
Στη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΥΑΠ, αναφέρεται ότι μόνο το 40%-50% των καταναλωτών πληρώνει εμπρόθεσμα το λογαριασμό και, όπως αναφέρει ο πρόεδρος της επιχείρησης Β. Κουτρούμπας, τον τελευταίο καιρό βρίσκεται μπροστά στο σημαντικό πρόβλημα της ραγδαίας αύξησης των οφειλών, από ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, γεγονός το οποίο δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα στη ρευστότητα της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τον κ. Κουτρούμπα, κινδυνεύει να υποβαθμιστεί δραματικά η ποιότητα του κοινωφελούς ανταποδοτικού έργου της ΔΕΥΑΠ, ενώ είναι ορατό το ενδεχόμενο αδυναμίας ανταπόκρισης στις υποχρεώσεις της μισθοδοσίας του προσωπικού και της κάλυψης λειτουργικών εξόδων, καθώς μόνη πηγή εσόδων για την επιχείρηση αποτελούν τα τέλη ύδρευσης και αποχέτευσης.
Σε μία προσπάθεια αντιμετώπισης της κατάστασης, το δ.σ. της ΔΕΥΑΠ αποφάσισε κατά πλειοψηφία, να αναθέσει σε ιδιώτη εργολάβο επί εξάμηνο τη διακοπή υδροδότησης σε καταναλωτές που έχουν μακροχρόνια ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς. Πάντως ο κ. Κουτρούμπας, ξεκαθαρίζει πως η διαδικασία διακοπών, καθώς και οι παροχές που θα διακόπτονται, θα καθορίζονται και θα ελέγχονται αυστηρά από την ίδια την ΔΕΥΑΠ.
Πηγή: ΑΜΠΕ