Στην κυκλοφορία δόθηκε σήμερα το τμήμα της Εγνατίας οδού από τον Πολύμυλο μέχρι τη Βέροια, μήκους 26 χλμ.
Το έργο που ολοκληρώθηκε σε μία εξαιρετικά δυσμενή μορφολογικά και γεωλογικά περιοχή, δημοπρατήθηκε το 1999 και κατά την υλοποίησή του αντιμετώπισε σειρά προβλημάτων, με τη δαπάνη κατασκευής του να φθάνει τα 570 εκατ. ευρώ, από 350 εκατ. ευρώ που προέβλεπε ο αρχικός προϋπολογισμός.
Το νέο τμήμα της Εγνατίας Οδού έρχεται να υποκαταστήσει τη διάβαση της Καστανιάς -μήκους 37 χλμ. και μέγιστου υψομέτρου 1.600μ.
Όπως είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, η Εγνατία Οδός (συνολικό μήκος 680 χλμ) θα ολοκληρωθεί το 2008 και το συνολικό κόστος, περιλαμβανομένων και των καθέτων αξόνων, θα ανέλθει τελικά σε 6,1 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων 2,3 δισ. ευρώ είναι η κοινοτική συγχρηματοδότηση.
Όπως σημείωσε ο κ. Σουφλιάς, μέχρι το 2003 ολοκληρώθηκαν και δόθηκαν στην κυκλοφορία 442 χλμ αυτοκινητόδρομου. Φέτος δόθηκαν άλλα 50 χλμ, μεταξύ των οποίων η διέλευση του ορεινού όγκου του Βερμίου (παράκαμψη της Καστανιάς) που εγκαινιάστηκε σήμερα, και μέρος του άξονα Ηγουμενίτσας - Ιωαννίνων.
Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώνονται τα έργα της Εξωτερικής Περιφερειακής. Σήμερα παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο κύριος άξονας από το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης προς και από την Αθήνα, καθώς και από Καβάλα προς Αθήνα και από το αεροδρόμιο προς την Καβάλα.