Το 59% των ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησαν το Ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με έκθεση της Eurostat. Το αντίστοιχο ποσοστό για την Ελλάδα είναι 36%.
Το 59% των ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησαν το Ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με έκθεση της Eurostat.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης, το 32% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν μέσω Ίντερνετ ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό αυτό ήταν 21%.
Τα βιβλία και τα περιοδικά ακολουθούν με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του Διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ σε σχέση με 6% το 2008.
Ελλάδα: Αγορές online από το 36% των χρηστών
Στην Ελλάδα, το 36% των ελλήνων χρηστών έκανε αγορές online, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15% και στις δύο περιπτώσεις), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε το 7%.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι Λουξεμβούργιοι με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω Ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και οι Ρουμάνοι (11%).