Το 80% των πολιτών αναγκάζεται πλέον να ξοδεύει λιγότερα χρήματα για την οικιακή θέρμανση και ψύξη, ενώ αναζητάει έξυπνες ιδέες και φθηνές λύσεις σε θέματα της καθημερινότητάς του, σύμφωνα με έρευνα της Public Issue για λογαριασμό του WWF Ελλάς, η οποία διενεργήθηκε τον Ιούνιο.
Το 80% των πολιτών αναγκάζεται πλέον να ξοδεύει λιγότερα χρήματα για την οικιακή θέρμανση και ψύξη, ενώ αναζητάει έξυπνες ιδέες και φθηνές λύσεις σε θέματα της καθημερινότητάς του.
Την ίδια στιγμή, έξι στους δέκα Έλληνες είναι πρόθυμοι να συμμετέχουν σε δράσεις που προσφέρουν βοήθεια σε παιδιά και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, καθώς και σε ενέργειες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Αυτά είναι ορισμένα από τα στοιχεία της έρευνας της Public Issue για λογαριασμό του WWF Ελλάς, η οποία διενεργήθηκε τον Ιούνιο.
Επίσης, από την έρευνα προκύπτει ότι 3 στους 10 πολίτες ορίζουν την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλείται από τη χρήση αυτοκινήτου και τα διάφορα μέσα θέρμανσης, όπως τα τζάκια, ως το σημαντικότερο περιβαλλοντικό πρόβλημα της χώρας μας σήμερα.
Η έλλειψη καθαριότητας, η αδιαφορία πολιτών και κράτους και οι ελάχιστοι χώροι πρασίνου, ακολουθούν ως προβλήματα.
«Η οικονομική κρίση κατάφερε να επιφέρει συντριπτικά πλήγματα στην καθημερινότητα των πολιτών. Ο περιορισμός του κόστους διαβίωσης ήταν και παραμένει το βασικό μέλημα για τη συντριπτική πλειονότητα των νοικοκυριών. Οι πολίτες, όπως φαίνεται στην έρευνα, ξοδεύουν λιγότερα για φαγητό, θέρμανση, μετακινήσεις, ηλεκτρισμό, αγορά ρούχων. Αυτή είναι η ζοφερή πλευρά της κρίσης, την οποία δεν μπορεί να αρνηθεί ή να εξωραΐσει κανείς» τονίζει στο ΑΜΠΕ ο Δημήτρης Καραβέλλας, Γενικός Διευθυντής WWF Ελλάς.
Η έρευνα της Public Issue παρουσιάστηκε μερικώς, σηματοδοτώντας την έναρξη της συμμετοχικής πρωτοβουλίας «Καλύτερη Ζωή».
Με τη νέα αυτή πρωτοβουλία, η WWF φιλοδοξεί να απαντήσει στην κρίση, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές και λύσεις σε φλέγοντα θέματα, όπως η θέρμανση, καθώς και ευκαιρίες δραστηριοποίησης, αλληλεγγύης και συμμετοχής.