Τεχνολογία-Επιστήμη
Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2013 11:38

Διαφημίσεις στο Instagram

Τη στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος του  κόσμο της τεχνολογίας ασχολείται με την δημόσια εγγραφή του Twitter, η δημοφιλής υπηρεσία διαμοιρασμού φωτογραφιών, Instagram, κάνει τις δικές της κινήσεις, ανακοινώνοντας ότι θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις στα feeds των χρηστών της στις ΗΠΑ.

Τη στιγμή που το μεγαλύτερο μέρος του  κόσμο της τεχνολογίας ασχολείται με την δημόσια εγγραφή του Twitter, η δημοφιλής υπηρεσία διαμοιρασμού φωτογραφιών, Instagram, κάνει τις δικές της κινήσεις, ανακοινώνοντας ότι θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις στα feeds των χρηστών της στις ΗΠΑ.

«Έχουμε μεγάλες ιδέες για το μέλλον, και μέρος της πραγματοποίησής τους είναι η μετατροπή του Instagram σε μία βιώσιμη επιχείρηση» αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του.

Όπως διασαφηνίζεται, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι ο έλεγχος θα παραμένει στον χρήστη, ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα να κάνει μια διαφήμιση η οποία δεν του αρέσει να πάψει να του εμφανίζεται και να παρέχει feedback σχετικά με τις όποιες ενστάσεις ή παράπονά του.

«Θα επικεντρωθούμε στο να παρέχουμε έναν μικρό αριθμό όμορφων φωτογραφιών υψηλής ποιότητας και βίντεο από μερικά brands τα οποία είναι ήδη μέλη της κοινότητας του Instagram. Ο σκοπός μας είναι να κάνουμε τις διαφημίσεις που βλέπετε να φαίνονται τόσο φυσικές στο Instagram όσο οι φωτογραφίες και τα βίντεο που ήδη βλέπετε από τα αγαπημένα σας brands» διευκρινίζεται.

Οι διαφημίσεις αναμένεται να αρχίσουν να εμφανίζονται εντός μερικών μηνών, και θα αρχίσουν να εμφανίζονται με αργούς ρυθμούς, περιλαμβάνοντας αρχικά περιορισμένο αριθμό εταιρικών brands.

Το Instagram έχει 150 εκατομμύρια χρήστες και έχει αγοραστεί από το Facebook αντί του ποσού του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων το 2012, ωστόσο δεν έχει σημειώσει μέχρι τώρα κέρδη. Αν και είναι εξαιρετικά δημοφιλές μεταξύ των χρηστών φορητών συσκευών, πολλοί αναλυτές αναρωτιούνται με ποιον ακριβώς τρόπο αυτή η απήχηση θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.

Κάποιες προηγούμενες ενέργειες, όπως μια ανακοίνωση η οποία υποδείκνυε ότι οι φωτογραφίες που αναρτώνται θα ανήκουν στο Instagram, το οποίο θα μπορεί να τις πουλάει σε διαφημιστές, προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις, με αποτέλεσμα την άμεση «υποχώρηση» της εταιρείας. Όπως διευκρινίζεται στην νέα ανακοίνωση, οι φωτογραφίες και τα βίντεο ανήκουν στους χρήστες, και η εμφάνιση διαφημίσεων δεν πρόκειται να το αλλάξει αυτό.