Ένας άκρως αποτελεσματικός Ολυμπιακός, με τον Μήτρογλου εκτελεστή παγκόσμιας κλάσης στο τρίτο φετινό χατ-τρικ του, κατανίκησε στο «Κονστάντ Βαντεν Στοκ» την Άντερλεχτ με 3-0, υποχρέωσε την πρωταθλήτρια Βελγίου στην πρώτη εντός έδρας ήττα από ελληνική ομάδα και «ρέφαρε» τη δική του «χασούρα» στον πρώτο αγώνα του 3ου ομίλου στο Τσάμπιονς Λιγκ, από την Παρί Σεν Ζερμέν και έπιασε στη δεύτερη θέση την Μπενφίκα.
Ένας άκρως αποτελεσματικός Ολυμπιακός, με τον Μήτρογλου εκτελεστή παγκόσμιας κλάσης στο τρίτο φετινό χατ-τρικ του, κατανίκησε στο «Κονστάντ Βαντεν Στοκ» την Άντερλεχτ με 3-0, υποχρέωσε την πρωταθλήτρια Βελγίου στην πρώτη εντός έδρας ήττα από ελληνική ομάδα και «ρέφαρε» τη δική του «χασούρα» στον πρώτο αγώνα του 3ου ομίλου στο Τσάμπιονς Λιγκ, από την Παρί Σεν Ζερμέν και έπιασε στη δεύτερη θέση την Μπενφίκα
«Φουρτούνα» στο ξεκίνημα
Οι πρωταθλητές Ελλάδας δεν ήταν καλοί στο πρώτο ημίχρονο, και ας βρέθηκαν με τη λήξη του σε θέση οδηγού. Οι «ερυθρόλευκοι» εμφάνισαν εκ νέου τις… ευρωπαϊκές παθογένειές τους: όχι σωστές αποστάσεις, οι μέσοι δεν μπορούσαν να ελέγξουν το ρυθμό, να έχουν σωστή ανασταλτική λειτουργία και να δημιουργήσουν παιχνίδι, με αποτέλεσμα να πέφτει βάρος στα άκρα, εκεί που Μανιάτης και Μπονγκ (κυρίως) υπέφεραν, ενώ προβλήματα συνεννόησης υπήρχαν και μεταξύ του κεντρικού αμυντικού διδύμου, Σιόβα και Μανωλά.
Ο Ολυμπιακός δεν πίεζε την πρώτη μπάλα ούτε κάλυπτε χώρους, ενώ οι παίκτες του υπέπιπταν σε πολλά ατομικά και αβίαστα λάθη, με αποτέλεσμα η Άντερλεχτ να είναι πολύ επικίνδυνη στα πρώτα λεπτά και να χάνει σημαντικές ευκαιρίες, δημιουργώντας φάσεις με μπαλιές στην «πλάτη» της άμυνας.
Ο «άγιος» Ρομπέρτο
Στο 4΄ ο Μίτροβιτς έφυγε στην αντεπίθεση αλλά δεν πρόλαβε να πλασάρει, στο 11΄ ο Πρατ αν και μόνος αστόχησε, στο 13΄ το σουτ του Μπρούνο πέρασε ελάχιστα άουτ και στο 15΄, από διώξιμο του Ρομπέρτο ο Νάουτινγκ πλάσαρε, η μπάλα βρήκε στα πόδια του Μπονγκ και πέρασε άουτ.
Επειδή ως γνωστόν η μπάλα τιμωρεί, στην πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθειά του ο Ολυμπιακός προηγήθηκε χάρις στην ευφυΐα του Σαβιόλα, που πέρασε έξοχη ασίστ στον Μήτρογλου, ο οποίος αν και έχασε το κοντρόλ πρόλαβε να πλασάρει στην έξοδο τον Καμίνσκι για το 0-1, στο 17΄.
Από εκεί και ύστερα τη… σκυτάλη πήρε ο Ρομπέρτο, που κράτησε όρθια την ομάδα του και σε βάθος χρόνου της επέτρεψε να κεφαλοποιήσει ακόμη περισσότερο αυτό το γκολ. Στο 19΄, λοιπόν, ο έξοχος Ισπανός τερματοφύλακας απέκρουσε σωτήρια το σουτ του Σουάρεζ.
Πέντε λεπτά αργότερα ο Σάμαρης έκανε «αστείο» πέναλτι στον Κλιέσταν, ανατρέποντας ανόητα τον Αμερικανό σε εκτέλεση κόρνερ, χωρίς να έχει διδαχθεί από το σκληρό μάθημα που πήρε εναντίον της Παρί.
Ο Μίτροβιτς στάθηκε απέναντι στον Ρομπέρτο, που όμως έπεσε σωστά στη δεξιά γωνία του και με διπλή επέμβαση απέκρουσε το χτύπημα του Σέρβου, πιστώνοντας το ενεργητικό του με δεύτερη απόκρουση από τα 11 μέτρα σε δύο αγωνιστικές.
Μήτρογλου… σόου
Σε ένα… remake του πρώτου εικοσάλεπτου, η Άντερλεχτ ξεκίνησε με μεγάλες ευκαιρίες των Ζιλέ στο 48΄ (από λάθος Ολαϊτάν και Βάις), Μίτροβιτς στο 52΄ (μόλις και δεν πρόλαβε την μπάλα) και Σουάρεζ στο 53΄, με τον Ρομπέρτο να κάνει εκπληκτική απόκρουση στο τετ α τετ με τον Σουάρεζ.
Ο Ισπανός τερματοφύλακας, λοιπόν, κρατούσε μόνος το «μηδέν» για τον Ολυμπιακό, δίνοντας την ευκαιρία στον Μήτρογλου να κάνει το 0-2 στο 56΄ με ωραίο τελείωμα, σε ανύποπτη φάση, όταν η μακρινή κεφαλιά-απόκρουση του Εντιγκά αιφνιδίασε την άμυνα των Βέλγων.
Στο 72΄ ο «Γερμανός» έφτασε και σε ευρωπαϊκό χατ-τρικ, και μάλιστα σε επίπεδο Τσάμπιονς Λιγκ, επίτευγμα που μόνο πολύ σπουδαίοι άσοι μπορούν να υπερηφανεύονται ότι κατέχουν: σε έξοχη αντεπίθεση ο διεθνής φορ δέχθηκε την πάσα του Φουστέρ και «ζυγίζοντας» το δεξί του εκτέλεσε για τρίτη φορά τον Καμίνσκι, υπογράφοντας εντυπωσιακά για την πέμπτη νίκη της ομάδας του στο κορυφαίο διασυλλογικό επίπεδο της Ευρώπης.
Παρά το εύρος της διαφοράς πάντως, που συνιστά τη μεγαλύτερη εκτός έδρας νίκη στην ιστορία του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ, οι «ερυθρόλευκοι» θα πρέπει να βελτιώσουν άμεσα την αγωνιστική εικόνα τους, ειδικά στο παιχνίδι από τον άξονα αμυντικά και επιθετικά, αλλά και να αποκτήσουν ομοιογένεια.