Οι ευχετήριες κάρτες είναι ένας παλιός και παραδοσιακός τρόπος για να ευχηθεί κανείς σε κάποιον γνωστό του, ωστόσο είχαν κλασικά το μειονέκτημα ότι, πολύ συχνά, δεν είχαν τον ιδιαίτερο, προσωπικό χαρακτήρα που θα έκανε το μήνυμα να ξεχωρίσει. Αυτό σκοπεύει να αλλάξει η εταιρεία Artiphany, μέσω των Gizmo greeting cards, για τη χρηματοδότηση του προγράμματος των οποίων απευθύνθηκε στην online υπηρεσία χρηματοδότησης, Kickstarter.
Οι ευχετήριες κάρτες είναι ένας παλιός και παραδοσιακός τρόπος για να ευχηθεί κανείς σε κάποιον γνωστό του, ωστόσο είχαν κλασικά το μειονέκτημα ότι, πολύ συχνά, δεν είχαν τον ιδιαίτερο, προσωπικό χαρακτήρα που θα έκανε το μήνυμα να ξεχωρίσει. Αυτό σκοπεύει να αλλάξει η εταιρεία Artiphany, μέσω των Gizmo greeting cards, για τη χρηματοδότηση του προγράμματος των οποίων απευθύνθηκε στην online υπηρεσία χρηματοδότησης, Kickstarter.
Οι εν λόγω «κάρτες Gizmo» έχουν ως πρωταγωνιστή το «ρομπότ Gizmo», που «ζωντανεύει» όταν ο χρήστης «κοιτά» την κάρτα μέσω του smartphone ή του tablet του (χρησιμοποιώντας φυσικά και την κατάλληλη εφαρμογή, ονόματι DAQRI), και δίνει τις ευχές του στον παραλήπτη. Οι κάρτες έρχονται με μία συλλογή αυτοκολλήτων που φέρουν τους ανάλογους κωδικούς- σκανάρισμα των οποίων «ζωντανεύει» τον Gizmo, παραδίδοντας το μήνυμα.
Μέσω του Kickstarter η Artiphany ευελπιστεί να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα χρήματα για τα τελικά augmented reality animation, καθώς και να καλύψει το κόστος των T-shirt, των customizable καρτών και των τρισδιάστατων μοντέλων του Gizmo. Αν και εκ πρώτης όψεως φαντάζει κάπως ετεροχρονισμένη, η βιομηχανία των ευχετηρίων καρτών παραμένει κερδοφόρα, με το ύψος της αξίας της να υπολογίζεται στα 8 δισεκατομμύρια δολάρια ανά έτος. Η augmented reality αναμένεται να φέρει ανανέωση στο χώρο, όπως και σε άλλους τομείς της βιομηχανίας εντύπων, από παιδικά βιβλία μέχρι βιβλία οδηγιών κατασκευής, ενσωματώνοντας βίντεο και animation στις σελίδες των εντύπων.