Η Γαλλία «θα πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα για να συντηρήσει το κλασικό σιδηροδρομικό της δίκτυο», αντί να δίνει προβάδισμα στους συρμούς μεγάλης ταχύτητας, δήλωσε ο πρόεδρος της χώρας Φρανσουά Ολάντ, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε έξι ανθρώπους.
Η Γαλλία «θα πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα για να συντηρήσει το κλασικό σιδηροδρομικό της δίκτυο», αντί να δίνει προβάδισμα στους συρμούς μεγάλης ταχύτητας, δήλωσε ο πρόεδρος της χώρας Φρανσουά Ολάντ, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε έξι ανθρώπους.
«Το πρώτο συμπέρασμα που θα αντλήσουμε είναι να διασφαλίσουμε πως στις επενδύσεις, που θα είναι τόσο σημαντικές στα ερχόμενα χρόνια, θα δοθεί προτεραιότητα στις κλασικές γραμμές», επεσήμανε ο Ολάντ σε τηλεοπτική του συνέντευξη.
«Αυτό που γνωρίζω έως τώρα είναι πως πρόκειται για μία αστοχία υλικού: αυτή οφείλεται άραγε σε κακή συντήρηση, ή ίσως στην παλαιότητα; Αυτό θα μας αναγκάσει να αντλήσουμε συμπεράσματα», πρόσθεσε.
Ο πρωθυπουργός Ζαν-Μαρκ Ερό έχει ανακοινώσει την «ανανέωση κάποιου αριθμού από τις γραμμές, διατηρώντας τις γραμμές TGV (τρένων μεγάλης ταχύτητας) όπου αυτές κρίνονται αναγκαίες, αλλά όχι παντού».
Μετά το δυστύχημα, στο νοσοκομείο παραμένουν 14 από τους τραυματίες, ενώ έξι από αυτούς είναι σε σοβαρή κατάσταση.
Η αμαξοστοιχία Intercity εκτροχιάστηκε στο Μπρετινί-σιρ-Όρζ το απόγευμα της Παρασκευής και φαίνεται πως αιτία ήταν αστοχία του υλικού ενός εξαρτήματος στην αλλαγή των γραμμών.
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΜΠΕ, το δυστύχημα επανέφερε στο προσκήνιο την πολεμική που έχει ξεσπάσει από πολλών ετών σχετικά με τη γήρανση του τοπικού δικτύου, των δρομολογίων δηλ. που ενώνουν τις πόλεις μεταξύ τους και τα οποία είναι γνωστά ως αμαξοστοιχίες "Intercities", σε αντίθεση με τη σημασία που έχει δοθεί στα τραίνα μεγάλης ταχύτης TGV.