Αυστηρές οδηγίες προς τις ομάδες της Φόρμουλα 1 έδωσε σήμερα η FIA (διεθνής ομποσπονδία αυτοκινήτου), για τον τρόπο χρήσης των ελαστικών ενόψει του γερμανικού γκραν πρι της Κυριακής στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Αυστηρές οδηγίες προς τις ομάδες της Φόρμουλα 1 έδωσε σήμερα η FIA (διεθνής ομποσπονδία αυτοκινήτου), για τον τρόπο χρήσης των ελαστικών ενόψει του γερμανικού γκραν πρι της Κυριακής στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Πριν από μία εβδομάδα, στον 8ο αγώνα της χρονιάς στο Σιλβερστόουν διαλύθηκαν τα πίσω αριστερά ελαστικά σε τέσσερα μονοθέσια. Το γεγονός αυτός οδήγησε την FIA και την Pirelli, που παρέχει τα ελαστικά στις ομάδες, να διεξάγουν έρευνα για το θέμα με την ιταλική εταιρεία να ανακοινώνει μέσα στην εβδομάδα ότι τα προβλήματα οφείλονταν εν μέρει στο γεγονός ότι οι ομάδες δεν τα χρησιμοποιούσαν σωστά ζητώντας από τη διεθνή ομοσπονδία να εκδώσει οδηγίες προς τις ομάδες.
Ο αλυτάρχης της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ, έστειλε επιστολή στις ομάδες, τονίζοντας ότι θα είναι ευθύνη τους να διασφαλίσουν την τήρηση των οδηγιών. Ο διευθυντής αγώνων της διεθνούς ομοσπονδίας ενημέρωσε τις ομάδες ότι τα ελαστικά θα πρέπει να έχουν τη μίνιμουμ πίεση και πως η μέγιστη αρνητική κλίση εμπρός και πίσω πρέπει να είναι 4 και 2,5 μοίρες, αντίστοιχα. Επίσης, ο Γουίτινγκ ενημέρωσε ότι δεν θα επιτρέπεται πλέον η χρήση ελαστικών από την αριστερή πλευρά του μονοθεσίου στη δεξιά και το αντίστροφο.
Οι οδηγοί απείλησαν την Πέμπτη να μην τρέξουν στη Γερμανία εάν επαναληφθούν παρόμοια προβλήματα. Η Pirelli θα δώσει στις ομάδες τροποποιημένα ελαστικά γι' αυτόν τον αγώνα, ενώ θα τους παρέχει νέα ελαστικά στο ουγγρικό γκραν πρι (28/7).