Την καμπάνια «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» παρουσίασε σήμερα η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση των ελλήνων πολιτών και επαγγελματιών του τουρισμού για την προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.
Την καμπάνια «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» παρουσίασε σήμερα η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.
Αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.
Στόχος της καμπάνιας, όπως εξήγησε η υπουργός, είναι να σταλεί ένα θετικό μήνυμα προς κάθε έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.
«Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη.
Κατά την παρουσίαση η υπουργός τουρισμού εμφανίστηκε αισιόδοξη ότι η φετινή θα είναι μία καλή τουριστική χρονιά για τη χώρα, υπογραμμίζοντας πάντως: «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».