Σε 3 ώρες και 15 λεπτά θα εκτελείται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σε 1 ώρα και 50 λεπτά η διαδρομή Πάτρα - Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.
Σε 3 ώρες και 15 λεπτά θα εκτελείται η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σε 1 ώρα και 50 λεπτά η διαδρομή Πάτρα - Αθήνα, μετά την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κώστας Σπηλιόπουλος.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στον άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους περίπου 710 χλμ., υλοποιείται σταδιακά διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή ως εξής:
Για το τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, συνολικού μήκους περίπου 219 χλμ., προβλέπεται και υλοποιείται σταδιακά μονή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.
Επίσης, το έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης του νέου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Αλεξανδρούπολης, προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, βρίσκεται στη φάση της ανάθεσης.
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι μελέτες και τα έργα για τη σύνδεση των λιμένων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, σύντομα θα δημοπρατηθούν οι υπολειπόμενες εργασίες σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών του τμήματος Πειραιάς - Αθήνα - Τρεις Γέφυρες, εκτιμώμενου προϋπολογισμού δημοπράτησης 16 εκατ. ευρώ, ενώ το σύστημα ραδιοκάλυψης GSM-R στον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ/Π έχει υπαχθεί στη συμφωνία μεταξύ του Δημοσίου και της Siemens.
Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο, προωθείται η δημοπράτηση σημαντικών μελετών μελλοντικών έργων που αφορούν:
Πηγή: ΑΜΠΕ