Ταχεία ήταν η αντίδραση της Google όσον αφορά τις πολιτικές χρήσης του Google Glass (Glass Platform Developer Policies), καθώς η εταιρεία, μετά την εμφάνιση πορνογραφικής εφαρμογής για το φιλόδοξο project της, χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, προέβη σε απαγόρευση εφαρμογών αναλόγου υλικού.
Ταχεία ήταν η αντίδραση της Google όσον αφορά τις πολιτικές χρήσης του Google Glass (Glass Platform Developer Policies), καθώς η εταιρεία, μετά την εμφάνιση πορνογραφικής εφαρμογής για το φιλόδοξο project της, χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, προέβη σε απαγόρευση εφαρμογών αναλόγου υλικού.
Στην πρώτη παράγραφο των πολιτικών υλικού πλέον αναφέρεται: «δεν επιτρέπουμε περιεχόμενο Glassware που περιέχει γυμνό, παραστατικές πράξεις σεξ, ή σεξουαλικό υλικό. Η Google έχει πολιτική μηδενικής ανοχής απέναντι στην παιδική πορνογραφία. Εάν ενημερωθούμε για υλικό με παιδική πορνογραφία, θα το αναφέρουμε στις αρμόδιες αρχές και θα διαγράψουμε τα Google Accounts αυτών που εμπλέκονται στην κυκλοφορία του».
Η εφαρμογή που προκάλεσε αυτή την αντίδραση ήταν το αποκαλούμενο «Tits & Glass», που επέτρεπε στους χρήστες του Glass να παρακολουθήσουν φωτογραφίες και βίντεο σεξουαλικού περιεχομένου. Η εταιρεία που ανέπτυξε την εφαρμογή, MiKandi, έκανε λόγο για εξαιρετικά θετική αντίδραση από πλευράς του κοινού, με 10.000 unique επισκέπτες στην ιστοσελίδα της μέσα σε μία ημέρα.
Όπως είχε ανακοινώσει σχετικά, ενδιαφερόταν για να πάει «ένα βήμα παραπέρα» και να χρησιμοποιήσει το Google Glass για «αμφίδρομη αλληλεπίδραση μεταξύ ενηλίκων». Ωστόσο, η αντίδραση της Google καθιστά κάτι τέτοιο μάλλον αμφίβολο, καθώς η MiKandi ανακοίνωσε πως θα συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες και θα κυκλοφορήσει μία εφαρμογή χωρίς σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η αμφιλεγόμενη εφαρμογή ήταν η πρώτη με περιεχόμενο για ενήλικες για το Google Glass, και επέτρεπε σε χρήστες να παρακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί μέσω της συσκευής. Μιλώντας στο Mashable, η Τζένιφερ ΜακΓιουέν, συνιδρύτρια της MiKandi, είπε πως «μπορείτε να ξεχάσετε την τεχνολογία που έχετε φορεμένη στο κεφάλι σας και να ζήσετε τη στιγμή. Το αποτέλεσμα είναι μία αυθεντική ματιά στις εμπειρίες του χρήστη».
Πέρα από το «point of view» υλικό, η εταιρεία είχε δηλώσει πως ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών, στοχεύοντας σε περιπτώσεις όπως αυτές ζευγαριών που βρίσκονται σε απόσταση, μοντέλων webcam και φαν τους ή και απλά αγνώστων.