Το ράλι Ακρόπολις δείχνει το σκληρό του πρόσωπο και συνεχίζει να δυσκολεύει τη... ζωή των πληρωμάτων.
Το ράλι Ακρόπολις δείχνει το σκληρό του πρόσωπο και συνεχίζει να δυσκολεύει τη... ζωή των πληρωμάτων. Αλώβητος έχει βγει μέχρι στιγμής, ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος κέρδισε και την τρίτη ειδική της ημέρας (και πέμπτη του αγώνα - «Κεφαλάρι 1»). Αυτή ήταν η 50ή νίκη της VW σε 95 ειδικές μέχρι στιγμής. Ο Φινλανδός δήλωσε ότι νιώθει ήρεμος, ευχαριστήθηκε την ειδική και έχει πλέον διαφορετική ψυχολογία, αφού τώρα είναι σε πλεονεκτική θέση, χωρίς να κυνηγάει κάποιον καθώς τον κυνηγούν οι υπόλοιποι.
Οπως και να έχει, ο οδηγός της VW αύξησε τη διαφορά του από το δεύτερο στην ειδική και γενική κατάταξη, Σόρντο κατά 3,2 δευτ, φτάνοντας στα 18,8.
Ο Ισπανός οδηγός της Citroen, αν είναι πολύ προσεκτικός, φροντίζει να παραμένει κοντά στον Λάτβαλα, να μην τον αφήνει να ξεφύγει και να διατηρεί τις ελπίδες του ζωντανές για νίκη. Χαρακτηριστικό σημείο ότι οι χρόνοι τους στα δύο πρώτα σλπιτ της ειδικής ήταν ίδιοι με τον Λάτβαλα να είναι ταχύτερος στο τρίτο και τον Σόρντο στα τέταρτο. Αργά, αλλά μεθοδικά ο Ισπανός παραμένει στο παιχνίδι της πρώτης θέσης, χωρίς να ρισκάρει. Αλλωστε, στόχος του είναι μία θέση στο βάθρο.
Ο Τιερί Νουβίλ παραμένει τρίτος γενικής, αλλά σε αυτή την ειδική ήταν τέταρτος, αφού ο Σεμπαστιέν Οζιέ, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Ο Γάλλος δήλωσε στο τέλος, ότι θα προσπαθήσει να πιέσει, αλλά η θέση που ξεκινά τον αγώνα σήμερα (πρώτος) δεν τον βοηθάει και πολύ.
Προβλήματα και μάλιστα άσχημα προέκυψαν για τον Μαντς Οστμπεργκ. Ο Νορβηγός σταμάτησε μετά το τέλος της ειδικής για να επισκευάσει την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC. Οπως είπε, από την αρχή της προσπάθειά του στην ΕΔ «Κεφαλάρι 1», είχε πρόβλημα με την εμπρός αριστερή ανάρτηση, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο.
Θέμα σημαντικό με τα φρένα είχε και ο Αντρέας Μίκελσεν, ο οποίος δήλωσε ότι δε μπορεί να οδηγήσει το Polo R WRC. Παραμένει τέταρτος γενικής αλλά στη συγκεκριμένη ειδική έχασε χρόνο, μένοντας όγδοος.
Η απογοήτευση είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του Ευγκένι Νόβικοφ. Ο ρώσος συνεχίζει να χάνει χρόνο (πάνω από δύο λεπτά σε αυτή την ειδική), διότι η ζημιά στην ανάρτηση του Fiesta δε μπορεί να επισκευαστεί καθώς δεν έχει τα κατάλληλα ανταλλακτικά.
Θέμα με την υποστροφή έχει και ο Μάρτιν Πρόκοπ που τερμάτισε έβδομος ενώ παραμένει έκτος στη γενική κατάταξη.
Κερδισμένος μετά το τέλος της πέμπτης ΕΔ είναι ο Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος με τον πέμπτο καλύτερο χρόνο που πέτυχε, ανέβηκε στη δέκατη θέση της γενικής. Τη στιγμή που ο Οζιέ είναι 16ος.
Στην κατηγορία WRC 2 ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα εξακολουθεί να προηγείται του Γιούρι Πρότασοφ με διαφορά μεγαλύτερο του ενός λεπτού (1:31.9).