Ο Ευγκένι Νόβικοφ διατηρεί την πρωτοπορία στον αγώνα μετά την πρώτη σημερινή ειδική και τρίτη συνολικά.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ διατηρεί την πρωτοπορία στον αγώνα μετά την πρώτη σημερινή ειδική και τρίτη συνολικά. Στα «Κλένια Μυκήνες» ο νεαρός ρώσος οδηγός έκανε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.
Ο Φινλανδός, όπως ήταν αναμενόμενο, ξεκίνησε από νωρίς σήμερα την επίθεσή του και κατάφερε από την πρώτη κιόλας ειδική, να ξεπεράσει το εμπόδιο του Ντάνι Σόρντο, στοχεύοντας πάντα στην πρώτη θέση. Ο ίδιος μετά το τέλος της ειδικής τόνισε πως θα συνεχίσει την πίεση, αλλά θα προσέχει παράλληλα πολύ, γιατί γνωρίζει πως είναι το ράλι Ακρόπολις. Δεν έχει άλλωστε ξεχάσει τις περυσινές του περιπέτειες.
Ο Ντάνι Σόρντο ήταν πιο αργός από τους δύο πρωτοπόρους της ειδικής, με αποτέλεσμα να χάσει τη διάφορά των 8,8 δευτ. που τον χώριζαν από τον Λάτβαλα από χθες και μαζί τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη. Ο Ισπανός δήλωσε ότι θέλει να πιέσει περισσότερο στη συνέχεια, αφού πλέον υπολείπεται του Φινλανδού οδηγού της VW 4,7 δευτ.
Ο Τιερί Νουβίλ σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στην ειδική, ενώ παράλληλα διατηρεί την ίδια θέση και στη γενική. Είδε όμως τη χρονική του απόσταση από τον τρίτο, πλέον, Σόρντο να διπλασιάζεται σε σχέση με το τέλος της χθεσινής ημέρας, φτάνοντας στα 22,7 δευτ.
Κερδισμένος της ειδικής ήταν ο Μαντς Οστμπεργκ που πέτυχε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, ανεβαίνοντας παράλληλα μία θέση στη γενική κατάταξη. Ο Νορβηγός είναι πλέον όγδοος και κυνηγά τον Μάρτιν Πρόκοπ που απέχει 30,2 δευτ.
Ο Αντρέας Μίκελσεν ήταν έκτος ειδικής και διατηρεί την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη. Πίσω από τον οδηγό της VW τερμάτισε στα «Κλένια-Μυκήνες» ο Μίκο Χίρβονεν, που βρίσκεται πλέον στην 13η θέση της γενικής κατάταξης και προσπαθεί να ανακάμψει μετά τα χθεσινά προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης στην πρώτη ειδική.