Ο Ευγκένι Νόβικοφ απέδειξε ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η επικράτησή του στην πρώτη ειδική διαδρομή. Ο νεαρός ρώσος τα κατάφερε και στην επόμενη («Κινέτα»), τη νυχτερινή ειδική του αγώνα.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ απέδειξε ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η επικράτησή του στην πρώτη ειδική διαδρομή. Ο νεαρός ρώσος τα κατάφερε και στην επόμενη («Κινέτα»), τη νυχτερινή ειδική του αγώνα. Ο Νόβικοφ ήταν 2, 8 δευτ. ταχύτερος του δεύτερου στην ειδική Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με αποτέλεσμα να διευρύνει τη διαφορά του στα 30,3 δευτ. από τον Ντάντι Σόρντο που εξακολουθεί να παραμένει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Ισπανός όμως, δεν τα πήγε πολύ καλά στη συγκεκριμένη ειδική, μένοντας τέταρτος, με αποτέλεσμα ο Λάτβαλα να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στη γενική κατάταξη στα 8,8 δευτερόλεπτα από τα 15,7 στην προηγούμενη ΕΔ. Η μάχη τους για τη δεύτερη θέση αναμένεται να είναι θεαματική αύριο. Τη στιγμή που ο πρωτοπόρος Νόβικοφ έχει αποκτήσει «μαξιλαράκι» 30 δευτερολέπτων, γεγονός που του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Ο Μίκο Χίρβονεν προσπάθησε αναπληρώσει το χαμένο έδαφος από την πρώτη ειδική του αγώνα. Αφού οι μηχανικοί της Citroen κατάφεραν σε μόλις μισή ώρα να αλλάξουν ολόκληρο το σύστημα διεύθυνσης στο αυτοκίνητο του, ο Φινλανδός κατάφερε να κινηθεί γρήγορα και να σημειώσει τον τρίτο καλύτερο χρόνο.
Ο Τιερί Νουβίλ εξακολουθεί να βρίσκεται στην τέταρτη θέση της γενικής, με την απόσταση από τον Λάτβαλα να αυξάνεται όμως στα 12 δευτ. από δύο που ήταν στην «Κινέτα-Πίσσια». Και αυτό γιατί ο ρυθμός του οδηγού της VW στη δεύτερη ειδική ήταν καταιγιστικός, χωρίς να μπορεί ο Βέλγος να τον ακολουθήσει (πέτυχε τον πέμπτο χρόνο).
Ο Μαντς Οστμπεργκ προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ της πρώτης ειδικής και δείχνει να βρίσκει τον εαυτό του. Αν και είναι πολύ απογοητευμένος, όπως δήλωσε, ο Νορβηγός ανέβασε ρυθμό και τερμάτισε έκτος στην ειδική, κερδίζοντας παράλληλα, δύο θέσεις στη γενική κατάταξη (είναι ένατος).
Ο Αντρέας Μίκελσεν ταλαιπωρήθηκε λίγο διότι είχε ένα πρόβλημα με την ένδειξη ταχυτήτων, η οποία χάλασε. Ετσι, δεν τα πήγε τόσο καλά σε αυτή την ειδική, μένοντας πιο πίσω σε σχέση με την πρώτη. Εξακολουθεί όμως να βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Η διαφορά του από την έκτο Αλ-Ατίγια αυξήθηκε (στα 18,3 δευτ.), καθώς ο οδηγός από το Κατάρ δεν έχει καλή αίσθηση του εμπρός τμήματος στο Citroen DS3 WRC του και δεν ήθελε να πιέσει, υπό τον φόβο μιας πιθανής εγκατάλειψης.
Ο Μάρτιν Πρόκοπ ήταν ταχύτερος κι σε αυτή την ειδική του Χαλίντ αλ Κασίμι, διατηρώντας την έβδομη θέση στη γενική κατάταξη με τον Κασίμι να είναι όγδοος.
Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα έπεσε μία θέση, όντας ενδέκατος γενικής, αλλά εξακολουθεί να προηγείται στην WRC2 με τον Προτάσοφ να ακολουθεί.
Η δράση επανέρχεται αύριο, νωρίς το πρωί (λίγο μετά τις 8.20) με την πρώτη ειδική της ημέρας και τρίτη του αγώνα.