Ο Ντάνι Σόρντο ήρθε στη Citroen με εξαιρετικές συστάσεις, αλλά ακόμη δεν έχει βρει το ρυθμό του. Οι ατυχίες και τα προβλήματα δεν τον άφησαν να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη.
Ο Ντάνι Σόρντο ήρθε στη Citroen με εξαιρετικές συστάσεις, αλλά ακόμη δεν έχει βρει το ρυθμό του. Οι ατυχίες και τα προβλήματα δεν τον άφησαν να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη.
Στόχος του είναι να αναστρέψει το κλίμα και να κερδίσει τον πρώτο του αγώνα. Γιατί όχι στο Ακρόπολις, ένα ράλι με υψηλό βαθμό δυσκολίας.
Οπως δήλωσε στο naftemporiki.gr θέλει να τερματίσει στο ράλι Ακρόπολις σε μία καλή θέση και να μην υποπέσει σε λάθη.
Καλωσήρθατε στην Ελλάδα! Θα ήθελα τη γνώμη σας για το ράλι Ακρόπολις.
Αυτός ο αγώνας είναι πολύ ιδιαίτερος διότι οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές, υπάρχουν πολλές και μεγάλες πέτρες στο δρόμο, επομένως είναι πολύ δύσκολο για τα ελαστικά και τα αυτοκίνητα. Οι συνθήκες όμως είναι δύσκολες και για τους οδηγούς λόγω της ζέστης.
Για αυτούς τους λόγους είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας. Δεν υπάρχει επίσης καλή πρόσφυση λόγω των πετρών. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι ένα ιδιαίτερο ράλι διότι οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές για τα πληρώματα και οι συνθήκες είναι πολύ σκληρές για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά.
Από την πρώτη αναγνώριση χθες (Τετάρτη βράδυ 29/5), ποιά είναι η γνώμη σας για τις ειδικές διαδρομές και ποιά φοβάστε περισσότερο;
Από την πρώτη ημέρα, ξεκινάμε τον αγώνα με μία ειδική περίπου 47 χιλιομέτρων, η οποία είναι πολύ μεγάλη. Αυτή η ειδική έχει τρία κομμάτια πολύ διαφορετικά μεταξύ τους , όπως π.χ. το μεσαίο κομμάτι της είναι πολύ γρήγορο ενώ ένα άλλο τμήμα της στο τέλος είναι πολύ αργό και γλιστράει. Μετά χρειάζεται να διανύσεις άλλα 27 χλμ. μέσα στη νύχτα και στο χώμα με τη σκόνη. Επομένως θα είναι μία πολύ δύσκολη αρχή.
Ποιός είναι ο σκοπός σας, σε περίπτωση που αύριο κερδίσετε στην κατατακτήρια ειδική, να ξεκινήσετε από τις πίσω θέσεις ή από τη μέση; Τί προτιμάτε;
Δεν ξέρω ακόμη. Χρειάζεται να το σκεφτούμε, να δούμε αν θα φυσάει αύριο. Ειλικρινά δεν ξέρω.
Τί χρειάζεται να έχει κάποιος για να κερδίσει έναν τόσο σκληρό αγώνα όπως το ράλι Ακρόπολις;
Χρειάζεται να έχει λίγη τύχη. Βέβαια σε όλους τους αγώνες χρειάζεται η τύχη, αλλά κατά την γνώμη μου πρέπει να προσέχει το αυτοκίνητο. Είναι ένας αγώνας που δεν χρειάζεται να πιέσεις πολύ από την αρχή. Πρέπει να ξέρεις πού μπορείς να πιέσεις πολύ το αυτοκίνητο, και πού να πηγαίνεις λίγο πιο αργά. Σε κάποια σημεία μπορείς να πηγαίνεις πολύ γρήγορα διότι η επιφάνεια είναι πολύ καλή και σε μερικά άλλα σημεία των ειδικών χρειάζεται στα περάσματά σου να είσαι πιο αργός για να προσέχεις τα ελαστικά σου, διότι αυτά καταπονούνται πολύ.
Σε ό,τι αφορά στην απόδοσή σας φέτος, θα μπορούσε κανείς να πει ότι ήσασταν λίγο άτυχος...
Δεν ξέρω αν είναι θέμα τύχης ή κάτι άλλο. Διότι στην Πορτογαλία έκανα ένα μικρό λάθος, μετά στην Αργεντινή ο συνοδηγός έκανε ένα μικρό λάθος εκείνος και είχαμε μία έξοδο. Στο Μεξικό π.χ. το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο για εμάς...
Εχετε πλέον εξοικειωθεί περισσότερο τώρα με το αυτοκίνητο;
Ναι σίγουρα, αλλά πάντα χρειάζεται να προσαρμόζεσαι. Οπως ξέρετε, άλλωστε, το χώμα δεν το προτιμώ.
Με προλάβατε, αυτή ήταν η επόμενη ερώτησή μου διότι ξέρω ότι είστε πολύ γρήγορος στην άσφαλτο...
Δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι δεν πρέπει να σκέφτομαι το παρελθόν αλλά το μέλλον και στον επόμενο αγώνα ελπίζω ότι θα είμαι πιο τυχερός!
Ποιά, κατά τη γνώμη σας, είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του νέου σας αυτοκινήτου;
Σίγουρα είναι πλεονέκτημα ότι έχουμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Η Citroen πάντα βρίσκεται στην κορυφή, το αυτοκίνητο είναι καλό. Π.χ. παλαιότερα το Mini δεν είχε εξελιχθεί πλήρως, αλλά στη Citroen γνωρίζεις ότι το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο. Επομένως, αν οι χρόνοι σου δεν είναι καλοί, έχει να κάνει με εσένα, διότι το αυτοκίνητο έχει αναδειχθεί πολλές φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Φέτος η VW θα είναι πολύ δυνατή. Εγώ δεν έχω εξοικειωθεί 100% με το αυτοκίνητο ακόμη.
Σας προβληματίζει η απόδοσή σας μέχρι στιγμής; Σας αγχώνει το γεγονός ότι δεν έχετε κερδίσει έναν αγώνα, πόσο μάλλον έναν αγώνα σαν το ράλι Ακρόπολις;
Ναι, σίγουρα. Πόσο μάλλον στο Ακρόπολις όπου βρισκόμουν σε καλές θέσεις, αλλά τη μία φορά έσκασε το ελαστικό, την άλλη φορά έσπασε η ανάρτηση. Είμαι όμως ευχαριστημένος, διότι η απόδοσή μου εδώ είναι πάντα καλή από την πρώτη φορά που έτρεξα εδώ, διότι τότε είχα καλή πρόσφυση, επομένως ένιωθα το αυτοκίνητο αρκετά καλά. Βέβαια φέτος, επειδή δεν είχα έρθει παλαιότερα, κάποιες ειδικές είναι καινούργιες για μένα...
Ναι, διότι έχετε να τρέξετε στο ράλι Ακρόπολις, δύο χρόνια...
Ναι η τελευταία φορά που συμμετείχα ήταν το 2009...
Ναι, όταν κέρδισε ο Μίκο Χίρβονεν, και τώρα είστε teammates...
Ναι! Τότε ήμουν δύο λεπτά πίσω του, αλλά χτύπησα μία πέτρα και έσπασα το τιμόνι. Πιστεύω όμως ότι φέτος είναι μια καινούργια χρονιά. Θα προσπαθήσω να ξεκινήσω τον αγώνα λίγο πιο ήρεμα σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες, θα προσπαθήσω να τερματίσω, να έχω έναν καλό αγώνα, μία καλή θέση και να μην υποπέσω σε λάθη.
Ποιος είναι ο στόχος σας για φέτος;
Δε με νοιάζει η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Το όνειρό μου είναι να κερδίσω έναν αγώνα και να έχω καλούς χρόνους σε κάθε γύρο, ακόμη κι αν τερματίσω πέμπτος, τρίτος ή τέταρτος. Θέλω όμως να βρίσκομαι μέσα στις μάχες. Θέλω πολύ να κερδίσω ένα ράλι ή εδώ π.χ. να τερματίσω σε μία θέση στο βάθρο. Χρειάζεται να έχουμε μερικούς σταθερούς αγώνες και θα δούμε τί θα γίνει.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]