Με νέο χειρόφρενο αναμένεται να αγωνιστεί στο ράλι Ακρόπολις η VW.
Με νέο χειρόφρενο αναμένεται να αγωνιστεί στο ράλι Ακρόπολις η VW. Η γερμανική ομάδα θεωρεί ότι το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο συγκεκριμένο σύστημα στην Αργεντινή, κόστισε τη νίκη στον Σεμπαστιέν Οζιέ.
Τα Polo R WRC των Οζιέ και Λάτβαλα χρησιμοποιούσαν στον προηγούμενο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος σύστημα χειρόφρενου που λειτουργούσε με πεπιεσμένο αέρα, γεγονός που καθυστερούσε σε απόκριση στην απελευθέρωση των εμπρός τροχών.
Αντιθέτως το αυτοκίνητο του Αντρέας Μίκελσεν ήταν εξοπλισμένο με το νέο υδραυλικό σύστημα χειρόφρενου, το οποίο αποδείχθηκε ταχύτερο σε απόκριση.
Μετά την Αργεντινή, η VW αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το νέο χειρόφρενο και στα τρία της αυτοκίνητα. Μοναδικό ίσως μειονέκτημά του είναι ότι δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά στις σκληρές συνθήκες ενός αγώνα όπως το Ακρόπολις.