Η σημερινή ημέρα φέρει τη σφραγίδα του Νίκο Ρόζμπεργκ. Ο γερμανός πιλότος ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στους δρόμους του Μονακό.
Η σημερινή ημέρα φέρει τη σφραγίδα του Νίκο Ρόζμπεργκ. Ο γερμανός πιλότος ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στους δρόμους του Μονακό. Είναι πλέον σαφές πως στόχος του είναι η τρίτη συνεχόμενη φετινή πολ ποζίσιον μετά το Μπαχρέιν και την Ισπανία.
Ο χρόνος του 1:14.759 σημειώθηκε την πρώτη μισή ώρα της διαδικασίας και δεν ξεπεράστηκε από κανέναν. Ούτε ακόμη και από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ακολούθησε στη γενική κατάταξη με 0,318 δευτ. διαφορά.
«1-2» λοιπόν για τη Mercedes στο τέλος της σημερινής ημέρας, αποδεικνύοντας ότι τα «ασημένια βέλη» είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου.
Η δράση στην πίστα ξεκίνησε από πολύ νωρίς με τους πιλότους να δοκιμάζουν και τις δύο γόμες (μαλακή και πολύ μαλακή) που θα έχουν στη διάθεσή τους σε αυτόν τον αγώνα. Πολύ νωρίς όμως (λίγο μετά το πρώτο μισάωρο) η διαδικασία διακόπηκε όταν ο Ρομάν Γκροσεάν στον 11ο γύρο του, έπεσε πάνω στις μπαριέρες της St. Devote, καταστρέφοντας τον εμπρός αριστερό τροχό και την ανάρτηση της Lotus.
Αιτία σύμφωνα με τον Γάλλο ήταν τα κρύα ελαστικά που μόλις είχε τοποθετήσει στο μονοθέσιο του. Από το ατύχημα προκλήθηκε μια μικρή ζημιά στο κερμπ της στροφής, η οποία αποκαταστάθηκε.
Με την επανεκκίνηση της διαδικασίας, οι περισσότεροι πιλότοι επέλεξαν την πολύ μαλακή γόμα για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Η ομάδα που την κράτησε περισσότερο ήταν η Mercedes. Στόχος όλων ήταν να δουν πόσο μπορούν να πιέσουν και τις δύο γόμες της Pirelli, έτσι ώστε να προετοιμαστούν καλύτερα για τον αγώνα. Απώτερος τους σκοπός να ολοκληρώσουν τους 78 γύρους την Κυριακή με ένα μόνο πιτς στοπ, κάτι που όμως φαντάζει δύσκολο.
Στη γενική κατάταξη τώρα, πίσω από τις δύο Mercedes, τερμάτισαν οι δύο Ferrari των Αλόνσο και Μάσα. Η F138 μοιάζει, μέχρι στιγμής, το μοναδικό μονοθέσιο που μπορεί να ανταγωνιστεί την W04 της Mercedes.
Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Μαρκ Γουέμπερ με τον teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ να μένει πιο πίσω και να τερματίζει ένατος. Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής δεν ήταν από τους ταχύτερους της ημέρας ούτε και με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Ο Κίμι Ραϊκόνεν αρκέστηκε στα μεγάλα στιντ και στη σωστή διαχείριση των ελαστικών του, τερματίζοντας στην έκτη θέση. Πίσω ο teammate του Ρομάν Γκροσεάν, ο οποίος μπορεί να εγκατέλειψε νωρίς, αλλά πρόλαβε να σημειώσει έναν καλό χρόνο.
Ο Τζένσον Μπάτον έμεινε όγδοος, αλλά ήταν ευχαριστημένος από την απόδοση του μονοθεσίου του. Θα μπορούσε ίσως να τα πάει καλύτερα, αλλά η κίνηση στην πίστα προς το τέλος δεν του το επέτρεψε, όπως και στους περισσότερους πιλότους.
Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Πολ ντι Ρέστα με τη Force India, έχοντας πίσω του τον teammate του Αντριαν Σούτιλ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. Nίκο Ρόζμπεργκ, Mercedes, 1:14.759, 45 γύροι
2. Λιούις Χάμιλτον, Mercedes, 1:15.077, +0.318, 50 γύροι
3. Φερνάντο Αλόνσο, Ferrari, 1:15.196, +0.437, 37 γύροι
4. Φελίπε Μάσα, Ferrari, 1:15.278, +0.519, 38 γύροι
5. Mαρκ Γουέμπερ, Red Bull, 1:15.404, +0.645, 41 γύροι
6. Kίμι Ραϊκόνεν, Lotus, 1:5.511, +0.752, 38 γύροι
7. Ρομάν Γκροσεάν, Lotus, 1:15.718, +0.959, 10 γύροι
8. Τζένσον Μπάτον, McLaren, 1:15.959, +1.200, 39 γύροι
9. Σεμπάστιαν Φέτελ, Red Bull, 1:16.014, +1.255, 32 γύροι
10. Πολ ντι Ρέστα, Force India, 1:16.046, +1.287, 42 γύροι
11. Aντριαν Σούτιλ, Force India, 1:16.349, +1.590, 43 γύροι
12. Σέρζιο Πέρεθ, McLaren, 1:16.434, +1.675, 40 γύροι
13. Nίκο Χούλκενμπεργκ, Sauber, 1:16.823, +2.064, 42 γύροι
14. Παστόρ Μαλντονάντο, Williams, 1:16.857, +2.098, 40 γύροι
15. Eστεμπάν Γκουτιέρεζ, Sauber, 1:16.935, +2.176, 44 γύροι
16. Ντάνιελ Ρικιάρντο, Toro Rosso, 1:17.145, +2.386, 37 γύροι
17. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ, Toro Rosso, 1:17.184, +2.425, 42 γύροι
18. Βάλτερι Μπότας, Williams, 1:17.264, +2.505, 46 γύροι
19. Ζιλς Μπιανκί, Marussia, 1:17.892, +3.133, 40 γύροι
20. Τσαρλς Πικ, Caterham, 1:18.212, +3.453, 43 γύροι
21. Mαξ Τσίλτον, Marussia, 1:18.784, +4.025, 40 γύροι
22 Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε, Caterham, 1:19.031, +4.272, 30 γύροι