Την ύπαρξη μιας ασύμβατης υπόθεσης στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου παραδέχεται η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας, τονίζει όμως πως αυτή δεν επηρεάζει την επίλυση του θέματος.
Την ύπαρξη μιας ασύμβατης υπόθεσης στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου παραδέχεται η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας, τονίζει όμως πως αυτή δεν επηρεάζει την επίλυση του θέματος.
Διαβεβαιώνει ακόμη ακόμη πως με οδηγία της προς τα βαθμολογικά κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων.
Προηγήθηκε ανακοίνωση της η Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, η οποία χαρακτήριζε «λάθος» το θέμα Δ3 καλώντας το υπουργείο Παιδείας να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, σημείωνε πως «λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας».
Το βράδυ, πηγές του υπουργείου Παιδείας επισήμαιναν πως «το θέμα αντιστοιχεί στο 8/100 της συνολικής βαθμολογίας του μαθήματος», υπογραμμίζοντας πως η ασύμβατη υπόθεση δεν επηρεάζει την επίλυση του θέματος, καθώς και ότι θα δοθούν οι κατάλληλες οδηγίες στους βαθμολογητές.