Κοινωνία
Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013 16:09

Κριτική ικανότητα και ευχέρεια στις πράξεις απαιτούσαν τα θέματα των Μαθηματικών

Πιο δύσκολα από τα περσινά ήταν τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας φέτος και η επίλυσή τους απαιτούσε περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Για την επίλυσή τους χρειαζόταν μεταξύ άλλων «κριτική ικανότητα, ευχέρεια στους υπολογισμούς, αυξημένη προσοχή και δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια».

Πιο δύσκολα από τα περσινά ήταν τα θέματα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας φέτος και η επίλυσή τους απαιτούσε περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Ειδικότερα, οι μαθηματικοί εξηγούν ότι το θέμα Α αναφερόταν στη θεωρία, το θέμα Β «συνδυάζει γνώσεις Πιθανοτήτων και Ανάλυσης», με το θέμα Γ «ελέγχονται γνώσεις από μεγάλο μέρος του κεφαλαίου της Στατιστικής» και το θέμα Δ «συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης».

Επισημαίνουν ακόμη ότι «τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης, με πολλά από αυτά να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, που συνδυάζουν διαφορετικά κεφάλαια».

Οι μαθηματικοί υποστηρίζουν πάντως πως «θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη συνάφεια στα ερωτήματα» και καταλήγουν: «Η επιτυχής αντιμετώπιση από τους υποψηφίους προϋποθέτει πολύ καλή γνώση των εννοιών, βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις, κριτική ικανότητα, ευχέρεια στους υπολογισμούς, αυξημένη προσοχή και δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια».

Η Επιτροπή Λύσης των Θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών αναφέρει για το μάθημα της Φυσικής ότι τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, δεν έχουν επιστημονικά λάθη, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης και έχουν διαβάθμιση ως προς την επεξεργασία τους.